Én egyszer kipróbáltam, amit írtatok az erőteljes gyorsítás, majd magas fokozatba kapcsolásról. Abban a hónapban jó 5-6 decivel nagyobb volt az átlagom (ugyanazon az úton jártam). Úgyhogy engem nem győztetek meg teljesen. :roll:
Meg azért szerintem az sem mindegy, hogy 3 másodpercre 70l-es fogyit ír ki, 7-re meg 13-at. [smilie=sm60.gif]
Hát , Whis , akkor valami rosszul csináltál :wink: ... A lényeg : minél előbb "eljutni" ötösbe . Módszer : egyesben csak indulás . Ahogy gurul az autó , rögtön kettes . Padlógáz , húzatás
MAXIMUM 2000-ES FORDULATIG (!) , majd hármas , padlógáz , húzatás max 2000-ig , négyes és így tovább . A lényeg a nagyon alacsony fordulatszám , a minél hamarabbi felkapcsolás és a folyamatos teljes gázos gyorsítás (a procedúra lerövidítése érdekében) . Elektronikus vezérlésű injektoros benzines autóban ez , ha az ember így csinálja , MŰKÖDIK . Más , régebbi (karburátoros , nem-elektronikus injektoros) benzinesekben és dízelekben nem :idea: