A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Dehogyis, Robi... A benzinesben nem lehet fekete az olaj. Az enyémben most 9000km van, és még mindig csak sötét méz színű. A dízelben rendeltetésszerű használat mellett feketés, de legalább nagyon sötét színű.
Örülök, hogy jó lett a gyűrűzés. Én 2000 km-el vagyok a gyűrűzés után. Egyenlőre nekem is jó. Nekem más csinálta (korábban leírtam).Te azt írtad, hogy neked a Charlie nem tartotta szükségesnek a korai olajcserét és a bejáratást sem. Az én szerelőm hasonlóan mondta. Azonban elbizonytalanít, hogy itt többen ajánlják ezt. Fölöslegesen nem akarok olajat cserélni, de a motort sem szeretném tönkre tenni. Te 10000-et mentél a Charlie által betöltött olajjal?
A másik egy bosszantó dolog: az anyósülés felőli ajtóm beázik, a hangszórón keresztül jut be a víz az utastérbe, és a térképtartó zsebben áll a víz. Milyen megoldást tudtok erre?Plusz apróságok: kormánybőrözés, váltószoknya, váltógomb, tempomat ügyekben merre induljak el?
Beázás orvosolva (tükör), bőröst is találtam, már csak a váltógombot nem tudom, hogy keressem. Találok valahol konkrétan ilyen menetest vagy univerzális, 3 csavarral rögzíthetőt kell vennem?
De a fokozatkiosztást bukod...
Hát ez az.
Gondolom ez volt az: http://easy-link.pl/users/strato/toyota/T3.jpgEz menetes vagy csavaros?
Nem tudom minek hívják a műszerfal fölött-előtt, a szélvédő alatti burkolatot. Na ez repedezik nálam, egyre jobban. Ennek a cseréje bonyolult művelet lehet? Mivel elég nagy elem, és íves, mindenhova bekanyarodik, kicsit félek tőle, de így meg gáz.
Aki a kormányt bőrözi, az szokta a váltógombot is. De a fokozatkiosztást bukod...
Nem tudják visszatenni rá a fém plakettet?Nem egy kis anya fogja csak belülről?