Már megint megy az a műsor, hogy olajcsere után, friss olajjal füstöl a Camry, mint állat ... Agyaltunk már erről, ha jól emlékszem akkor sem jutottunk dűlőre - én tényleg nem érem föl ésszel, hogy mi a fenéért füstöl jobban az új olajjal, mint a régivel? SOKKAL jobban füstöl ...
Dehogynem, b.c. mester azt hiszem azt írta, hogy a lebegőanyagok hijján könnyebben "fut" az olaj. A lebegőanyagokkal "sűrűbb"-bé válik... Valami ilyesmi volt a lényeg.
Ja, a Dai lábraállt, bővebbet a topicjában.
Na ide figyeljetek Mesterek! (a szó lehető legpozitívabb értelmében Mesterek természetesen!!!)
Most ollyat mondok, leültök tőle:
Aszem rájöttem Palaczk nagy bánatára.
Na ide vigyázzatok:
Olajbetöltéskor ugye a hengerfejre töltjük az oljat. Ott remekül megúszik monden a friss olajjal. A gyengélkedő szelepszár szimmeringek is esetleg olaj alá kerülnek. Sokkal-sokkal könnyebben bekapják az olajat, mint egyébként. Persze utána iszkol le az olaj a karterba, de aki látott már levett szelepfedelett az látta azt is, hogy jó sok lehetősége van a kis üregekben elakadni az olajnak, még úgy is, hogy természetesen úgy van megcsinálva, hogy minél könnyebben le tudjon folyni. no ott tartunk, hogy a hengerfejen a szelepek körül lévő olajszint elvileg magasabb, mint a későbbi, üzemi. Annyira nem is akar elfolyni még, hiszen a friss olaj kicsit sűrűbb, még nincs "összetörve" stb. Aztán menetközben , működés, közlekedés, stb. hatására javul a helyzet, csökken a hengerfejen tétovázó olaj mennyisége, és helyre áll a rend a gyengébb szimmeringek újra elegendőek ahhoz, hogy ellássák a feladatukat.
Na, erre varjatok gombot!
Olllyan tiszta és világos, mint a nap!
De legalábis logikusnak hangzik, még ha nem is biztos, hogy így van.Na, király vagyok, vagy király vagyok? Itt a tíz pont, hol a tíz pont!!!
Meg van fejtve! Jöhet a következő kérdés! Csak tessék, csak tessék!