Minden munkalap elektronikus úton este frissül (automatikusan) a TMH szerverén, így maguk a munkalapok generálják az érvényesítést.
A szervizkönyvben lévő pecsét gyakorlatilag semmit nem számít ...
Köszönöm, ez korrekt megoldás.
nem zárja ki, hogy a tulajdonos kívánságára akár a 0W-20-as olajat használjuk, de az ára miatt (7400.-Ft/L) nem is igen van rá igény.
Ezen az áron nem csodálom, roppant gazdaságtalan döntés lenne használni. Más 0W20 netes árának majdnem 3,5x-öse, a kisker Mobil1 0W20 2x-ese (ha éppen lehet kapni). A mobilitás garanciának ára van.
Kíváncsi lennék statisztikára, hogy kb. milyen költségvonzata lehet ennek egy jó műszaki állapotú, megfelelően karbantartott és ellenőrzött autó esetében. (Nyilván üzleti titok kategória.) Eddig úgy gondoltam, hogy az Eurocare arra garancia, hogy a szervizelés és az átnézés úgy történik, hogy a kocsi kibírja a következő szervizig meghibásodás nélkül (és ehhez ad extra mobilitás garanciát bónuszként). A Eurocare ugyanis, ha jól értelmeztem nem azt jelenti, hogy a kötelező karbantartások és cserék után simán lehet venni a Mozaik u. biztonsági é ZK. vizsgálatait, valamint a nem fedezi a nem teljesítésből adódó károkat, a javítások költségeit sem. Viszont mondjuk ingyen elviszik a legközelebbi márkaszervizbe a bedöglött MMT váltós 4 éves verdámat ahol a szálloda és autóbérlés (...) költségeinek többszöröséért meg is javítják.
sokan utángyártott olcsó vacak szűrőkkel valóban kockáztatják a megfelelő minőséget.
Nem minden olcsóbb vacak, az utángyártott meg sokszor gyári beszállító terméke. Ettől eltekintve elsősorban Toyota alkatrészt használok, nemrég sajnos megtévedtem, és gyertyákból nem Toyota logóst, valamint nem a gépkönyvben leírtat vettem, hanem Denso IK 16-ot. Talán kiheveri az autó, bár lehet, hogy problémát okoz a használt nyomatékkulcs, mert azt nem minősítette a Toyota.:-)