Hi!
Újra itt, jelentem ismételten teszteltem a kicsikét, bár igaz csak a szokásos buliútvonalon, szóval Kecskemét-Szeged-Kecskemét autópálya.
A "hivatalos" mérés előtt persze nulláztam, igazat megvallva a rossz akusaru rögzítés miatt inkább kicsaptam a gépből az adatokat.
Ugyanis két nappal korábban vettem egy H7 izzót Toyota bácsiéknál, és mivel nem volt nálam villás kulcs, kénytelen volta a vízpumpafogót használni erre a célra.....tanulság:veszek egy kulcskészletet a kocsiba.
Szóval odafele 9 körül indultunk kicsit megkésve, menetidőt rövidítve olyan 150-160 között szinte végig a pályán, ha jól emlékszem 9 fok volt, beérve Szegedre fogyimérő 8,2-t mutatott, nem mondom hogy világbajnok, de tűrhető.
Másnap délben aztán vissza haza, akkor már inkább 130-140, a vége olyan 7,5-re állt be, mármint azt a megtett kb 200 km-t nézve.
Hm.. ez még mindig átlagos, 2 éve mikor egy 10e km-es bérautót vezettem, egy 1,6 102 lovas Altea XL-t, az első 400km-en hiába tiportam a svájci autópályán az is megállt 7,5 körül, bár az igaz, annak a kocsinak a menetteljesítménye 1,6-val kicsit haloványabbnak tűnt, mint az én kocsim 97 lova, persze lehet csak én látom így.