Ez jó. Tehát ami ellentmondana az állításodnak, azt ne idézzük be, mert a tendencia a lényeg. Értem
Nem. Csak nem lenne értelme, mert egyrészt az általam olvasottakat ettől még mind megnyerte a VW, másrészt félrevinné a vitát. De látod te is 75%-ra teszed az arányt (megjegyzem nekem ez alacsonynak tűnik).
Tudod, erre tényleg csak azt szoktam mondani, hogy akkor nyilván az sem igaz, hogy a Toyota ennyire megbízható. Nyilván ez sem "tiszta" információ. Vagy mégis? Mert én nem hiszem el sem azt, hogy évtizedeken át az összes német autóslap ilyen nyilvánvalóan csalna a VW javára (márpedig 86 óta olvasom őket, és a VW-k tényleg megnyerik úgy kábé legalább a háromnegyedét az összes tesztnek, amiben szerepelnek); sem pedig azt, hogyha ez valóban korrupció eredménye lenne, akkor csak és kizárólag a VW-nek lenne pénze ill. lehetősége ill. pofája lepénzelni az összes (!) német autóslapot, évtizedeken (!) át. Ilyen nincs! Mondhattok akármit: ez ki van zárva.
Nem minden Toyota megbízható és nem minden VW (Fiat, Pözsó, stb.) megbízhatatlan. Szerintem.
Én ezt letudtam magamban azzal, hogy a VW jó "allrounder" autókat gyárt. Amelyeket én mégsem fogok megvenni, mert a megbízhatóságban a Toyota a jobb, és ez nekem többet számít. Ennyi, ettől még gondolhattok mást, én nem fogok senkit megpróbálni meggyőzni az ellenkezőjéről.
Ha csak jó "allrounder" lenne, akkor sok "dobogós" helyet gyújtene, nem? A tesztek majd' mindegyikének megnyerése számomra többet jelentene (ha egy az egyben hinnék a teszteknek). Olyan ez, mint hogy a dpreview-n is a két nagy márka mindig "highly recommended"-et kap, 1-2 más márka meg szinte sose, pedig van olyan elég fontos kategória, amiben sokkal előrébb jár.
Az persze természetes, hogy a németek elsősorban saját maguknak gyártanak autót (a saját igényeiket nézik), meg a lokálpatriotizmus se rossz dolog, ezért aztán legtöbbször német autó nyer német teszten. Csak legalább egyszer egy Ford vagy Opel tenné ezt meg, nota bene egy évente-kétévente egy francia/japán/koreai/akármilyen.