Egy jó ajánlatom volna egy Mitsubishi Space Star-ra, egy kollégámtól vehetném meg.
Ilyen méretű autóra ácsingózunk, eredetileg Corolla Verso lett volna a kiszemelt, de az sajna anyagilag nem fér bele.
Kérdem Tőletek, nagy autós tapasztalt mágusoktól:
- mi a véleményetek a Space Star-ról?
- ez egy 2002-es, 99000 van benne, 1.6-os, kollégám temposan vezeti de nem tépi szét
- jelenleg hibátlan és karambol mentes (biztos forrás - ismerős - egy irodában dolgozunk)
- egy 1996-os E10-es Corolláról váltanánk erre, és várhatóan 3-4 évig használnánk.
- jó a felszereltség (klíma, abs, alufelni, etc)
Az ár most nem forog a kérdésben, mert a jó kapcsolat révén, jó az ajánlat. Műszakilag érdekelne, hogy szerintetek ez a típus milyen kategória:
- jó, elfogadható
- csak ha nagyon jó árban van
- semmiképp
Ne sajnáljatok. Köszi!
Ilyen, de feketében:
Nézd, nekem 3 Mitsubishim volt, 2 literes benzines turbótól az egynyolcas szívó dieselen át aaz egynyolcas tádéig.
Azt hiszem van egy kicsi tapasztalatom a fronton, annál inkább is, mert márkaklubos életemet ennél a klubnál kezdtem, még '96-ban.
De a "Szpészsztárról": Ergonómiáról, meg hasonlókról nem írok, mert amit képvisel az autó, azt vagy szereted, vagy nem. Szerintem nagyon rendben van, én a magam részéről elkötelezett híve lettem az egyterűségnek.
Motor: Az egyhatos motor a Carismából jön, tudtommal ilyen szolgál a Volvo S40-esekben is, no nem a mostaniakban, hanem még a gömbi időszakból valókban.
Végül is nem rossz, ha karban van tartva, akkor no problem. Ha jól emlékezem akkor 106-110 LE körüli teljesítményű, az S40-es kasztnijához erősen alulméretezett, ez abban is megnyilvánul, hogy rövid ötödik van benne, ami már 130-nál 4000 körül forog. Ez azért jelzésértékű.
A Carismában elegendő, de az némileg kevesebb súlyt cipel. Én a magam részéről a Carismát egyhatossal bevállalnám, volt nálam ilyen autó pár hétig annó.
Az egyhatosoknak a leggyengébb pontja a váltó, vélelmezem ez szolgál a Starban is. Ez egy elfuserált francia darab, a tapasztalat azt mutatja, hogy 100000 km környékén behalnak sorban és jelentős költséggel jár a javításuk. (ezért is a ScenicII-be, már a japán Nissan eredetű hatgangos váltót applikálták, ami egy álom) A váltóbehalásokról a Népítételekben is van emlékeim szerint opus.
Én a szokásost javallanám, először is ellenőrizném, hogy a tárgybeli darabban milyen váltó bír lenni, ha megadod a típusszámot, akkor meg tudom mondani, hogy ez az a bizonyos kriminális vagy sem.
Egyre készülj, előzni országúton csak 3x-i meggondolás után tudsz vele, a városban olyan 9-11 litert számolhatsz.
Most hirtelen ennyi, ha még kérdezni szeretnél, ne kímélj!
Ja ige, én nagyon szerettem az összes Mitsumat!