A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Idézetet írta: "Kgabe"Na, Szeke! Bejelentkeztem hozzátok Kecsóra az elsõ köt. szervízre. Kíváncsian várom a tapasztalatokat. Ha van egy-két pici problémám, akkor elég ha akkor jelzem, mikor viszem a kocsit, ugye? u.i.: azért alig 3 hónap alatt eljutni az elsõ kötelezõig...pedig magamhoz képest nem is mentem sokat...Milyen problémád van, ha nem titok? :szomoru:
Na, Szeke! Bejelentkeztem hozzátok Kecsóra az elsõ köt. szervízre. Kíváncsian várom a tapasztalatokat. Ha van egy-két pici problémám, akkor elég ha akkor jelzem, mikor viszem a kocsit, ugye? u.i.: azért alig 3 hónap alatt eljutni az elsõ kötelezõig...pedig magamhoz képest nem is mentem sokat...
hogy vajh normális-e, hogy mostanra a nívon a max és min között félúton áll az olaj? (13800 km)
Idézetet írta: "PParker"Idézetet írta: "Kgabe"Na, Szeke! Bejelentkeztem hozzátok Kecsóra az elsõ köt. szervízre. Kíváncsian várom a tapasztalatokat. Ha van egy-két pici problémám, akkor elég ha akkor jelzem, mikor viszem a kocsit, ugye? u.i.: azért alig 3 hónap alatt eljutni az elsõ kötelezõig...pedig magamhoz képest nem is mentem sokat...Milyen problémád van, ha nem titok? :szomoru:Nem titok, de semmi különösebb. Egy-két idegesítõ zörgés, valamint egy kérdés: hogy vajh normális-e, hogy mostanra a nívon a max és min között félúton áll az olaj? (13800 km)
Idézetet írta: "Kgabe"hogy vajh normális-e, hogy mostanra a nívon a max és min között félúton áll az olaj? (13800 km)Várd meg a 30.000-es olajcserét, hogy akkor hogy fog állni az olajszint. Ennyibõl még nem szabad messzemenõ következtetéseket levonni.
Idézetet írta: "Szeke"Idézetet írta: "Kgabe"hogy vajh normális-e, hogy mostanra a nívon a max és min között félúton áll az olaj? (13800 km)Várd meg a 30.000-es olajcserét, hogy akkor hogy fog állni az olajszint. Ennyibõl még nem szabad messzemenõ következtetéseket levonni.Nem vonok, és nem is parázok, csak gondolkodtam. :hmm: PParker: a zörgés ha jól gyanítom a rendszám felõl jön, valamint a tetõkárpitból néha, de azt hiszem ez utóbbival nem sokat tudunk majd kezdeni. 1200-1800 között gyorsításnál tényleg más hangja van, mint 2000 felett, akkor símul ki a hangja, emiatt nem aggódnék.
Köszi, mint sokszor, most is megnyugtatsz. :kacsint: Nekem meg a egy pici, apró cicergés van a jobb elsõ ülés felöl, ha nem ül benne valaki, mintha a fejtámla zizegne rossz úton, de még nem tudtam egyértelmûen megállpítani, valahonét jobbról jön. :turelmetlen: :szomoru:
Idézetet írta: "PParker"Köszi, mint sokszor, most is megnyugtatsz. :kacsint: Nekem meg a egy pici, apró cicergés van a jobb elsõ ülés felöl, ha nem ül benne valaki, mintha a fejtámla zizegne rossz úton, de még nem tudtam egyértelmûen megállpítani, valahonét jobbról jön. :turelmetlen: :szomoru:Nekem az öv felsõ rögzítése zizegett, picit följebbállítva megszûnt. (elõször én is a fejtámlát fogdostam, ütögettem)
tudok-e nálatok, utólag átutalással fizetni a szervízért?
32 volt: olaj, olajszûrõ, levegõszûrõ, munkadíj. (4.2 liter Shell Helix Ultra, 1.2 óra munkadíj) Bízom hozzá, hogy Szekéék megkapták az utalást... :nagymosoly:
Ma voltam naluk valtojavitas miatt. Elotte felhivtam jopar masik markaszervizt, de csak ok vallaltak egy nap alatt... Mindennel maximalisan meg voltam elegedve.