Szerző Téma: Biztosítás  (Megtekintve 590024 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re:Biztosítás
« Válasz #3075 Dátum: 2016.11.15 13:31:55 »
Qrva Allianz!


részvét!
ilyen esetben én eleve egy céges email-el inditok:   @nfh.hu   :whistling:

most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521
Re:Biztosítás
« Válasz #3076 Dátum: 2016.11.15 13:38:54 »
Az bosszant, hogy egy dolgot elintézel rendesen ahogy kell, időben, minden részletre odafigyelve - azt rád hozzák a frászt felszólító levelekkel, miközben ők tévednek.
Nincs ok még feljelenteni senkit, csak egyszerűen nem értem miért nem figyelnek oda.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521
Re:Biztosítás
« Válasz #3077 Dátum: 2016.11.22 21:26:20 »
MKB-sek figyelem  :eek: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/11/22/millios_kotelezovel_sokkolja_az_autosokat_az_mkb/

A kián MKB volt kötelező és casco is, és ma vettem észre, hogy annak ellenére, hogy érdekmúlásra hivatkozva írásban felmondtam mindkét szerződést, tovább próbálják inkasszóval leszívni a díjat. A netbankba szerencsére letiltottam, de látom, hogy tovább próbálkoznak, nem értem...  :hmmmm:
Írtam nekik megint elküldve az akkori felmondó levelet, kérve hogy visszamenőleges hatállyal legyenek szívesek intézkedni már...

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Biztosítás
« Válasz #3078 Dátum: 2016.11.23 11:18:26 »
MKB-sek figyelem  :eek: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/11/22/millios_kotelezovel_sokkolja_az_autosokat_az_mkb/

A kián MKB volt kötelező és casco is, és ma vettem észre, hogy annak ellenére, hogy érdekmúlásra hivatkozva írásban felmondtam mindkét szerződést, tovább próbálják inkasszóval leszívni a díjat. A netbankba szerencsére letiltottam, de látom, hogy tovább próbálkoznak, nem értem...  :hmmmm:
Írtam nekik megint elküldve az akkori felmondó levelet, kérve hogy visszamenőleges hatállyal legyenek szívesek intézkedni már...
Nem értem a dolgot. Addig eljutottam hogy ki akarnak vonulni a KGFB piacról. De akkor miért a milliós tarifa?
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Biztosítás
« Válasz #3079 Dátum: 2016.11.23 11:33:36 »
Nem értem a dolgot. Addig eljutottam hogy ki akarnak vonulni a KGFB piacról. De akkor miért a milliós tarifa?
Nyilván azért, hogy felmondja a szerződést. Aki meg nem mondja fel, azzal érdemes millió forintért foglalkozni.

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Biztosítás
« Válasz #3080 Dátum: 2016.11.23 11:44:29 »
Nyilván azért, hogy felmondja a szerződést. Aki meg nem mondja fel, azzal érdemes millió forintért foglalkozni.
De ki akarnak vonulni a piacról :D
Ergó kell egy értesítés hogy ennyi volt apukám, legközelebb nem kapsz új biztosítást.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
Biztosítás
« Válasz #3081 Dátum: 2016.11.23 16:59:01 »
Amikor neten kiszámoltam a 2017-es kötelezőt, az MKB ajánlata is közte volt - valahol a középmezőnyben az árat illetően - már akkor se értettem, hiszen mindenki tudta, hogy ki fognak vonulni.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521
Re:Biztosítás
« Válasz #3082 Dátum: 2016.11.23 22:18:10 »
Így jártam én is.

Amúgy az éfvorduló szeptermber 30 volt, előtte a határidők betartásával újrakötöttem a szerződést az MKB-nál, mert úgy olcsóbb lett, mintha hagytam volna. A dolog pikantériája végül az lett, hogy október 5-én (évforduló után 5 nappal) eladtuk az autót, így az újrakötött szerződés csak 5 napig élt  [rohog]

Nem akartam megszivatni őket, de amikor újrakötöttem a szerződéseket (casco és kgfb egyaránt), még halvány lila gőzünk se volt, hogy az autó el lesz adva. Így most bocsi, de így jártak...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Biztosítás
« Válasz #3083 Dátum: 2016.11.24 00:37:41 »
Ácsi.
Az MKB minden ügyfelének küldött levelet arról, hogy felmondja a biztosítást. A magas díjak azért vannak, hogy újonnan más ne akarjon náluk kötni. Mivel még nem vonultak ki a piacról, csak akarnak, azt nem lehet megtenni, hogy velük már nem számolnak a kalkulátorok, így ez a fura helyzet alakult ki.
music     

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521
Re:Biztosítás
« Válasz #3084 Dátum: 2016.11.24 09:47:52 »
Kérdés, mikor? Mert mi nem kaptunk.
- mi felmondtuk szept 30-as évforduló miatt még augusztusban, de újrakötöttük szintén az MKB-nál (kgfb és casco)
- majd felmondtuk érdekmúlás miatt október 5-én (ezt jeleztem közvetlenül is, és a Netrisk-en keresztül is)
- ők felmondó levelet nem küldtek nekünk
- a netbankban látom próbálják továbbra is inkasszózni a díjat (persze letiltottam időben, így nem teljesülhet, de azért fura az egész)

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Biztosítás
« Válasz #3085 Dátum: 2016.11.24 11:20:03 »
Ácsi.
Az MKB minden ügyfelének küldött levelet arról, hogy felmondja a biztosítást. A magas díjak azért vannak, hogy újonnan más ne akarjon náluk kötni. Mivel még nem vonultak ki a piacról, csak akarnak, azt nem lehet megtenni, hogy velük már nem számolnak a kalkulátorok, így ez a fura helyzet alakult ki.
Ez ilyen csajos megközelítésnek tűnik:
-ki akarok vonulni a piacról
-ok, akkor vonulj
-nem is tudom
-mit nem tudsz?
-ááá semmi
-akkor?
-nem tudom, inkább a milliós díj
-de ezzel embereket átversz, nem egyszerűbb nem kötni?
-csináljanak amit akarnak, nem az én hibám lesz
:D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521
Re:Biztosítás
« Válasz #3086 Dátum: 2016.11.24 11:49:56 »
Oké csak attól tartok hogy kitaláljál pár hónap után hogy felszólítanak stb. miközben rég lemondtam.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Biztosítás
« Válasz #3087 Dátum: 2016.11.27 11:32:26 »
Oké csak attól tartok hogy kitaláljál pár hónap után hogy felszólítanak stb. miközben rég lemondtam.
Mert a személyzet elment(vagy már nem érdekli mi lesz) és már csak egy adatbázis van, amin lemegy egy script és megy automatizáltan a folyamat.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9521
Re:Biztosítás
« Válasz #3088 Dátum: 2016.11.29 13:05:18 »
Egyre viccesebb a helyzet, kaptam egy levelet az önkormitól, hogy a gépjármű-adó hátralévő részének befizetése alól mentesülök, mert a gépkocsit október 17-én kivonták a forgalomból. Ami nagyon érdekes.
Mi október 5-én adtuk el (óra/perc rajta a szerződésen), onnantól kezdve nem a mi ügyünk mi történik vele. De tény, hogy a Sakura parkolójából eltűnt a gép (arra már nem emlékszem hogy mikor). Az MKB ezek ellenére próbálja tovább szippantani a biztosítási díjat  :lol:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Biztosítás
« Válasz #3089 Dátum: 2016.11.29 14:37:57 »
Allianz Esztergom
A zöldkártyát valamiért hajlamosak lefelejteni, úgyhogy bementem. Két középkorú néni, az egyik tök új. Tök új nénihez kerülök. Ahogy a néni a számítógépre néz, meg ahogy hozzányúl az egérhez, kivert a víz és erős balsejtelmeim támadnak. De csak nem.

- Jónapot kívánok, szeretnék nemzetközi zöldkártyát kérni, november 25-től kötöttem a kötelező biztosításomat.
- Nálunk?
- ? ? ? ? Igen, azért ide jöttem.
- Nem tudom kiadni!
- ? ? ? ? Dehát online megkötöttem, kifizettem, visszaigazolták, 25-től elindult.
- Ja, hogy ki van fizetve? Tessék leülni. [gépel..] ... [homlokráncol] ... [gépel..] ... [homlokráncol] Nem tudom kiállítani, nem megy a rendszer, azt írja ki error!
- Akkor ma már nem lesz zöldkártya?
- Úgy fest.
- De legalább 5 perce látta meg először a hibaüzenetet. Nem kéne felhívni a rendszergazdákat és szólni nekik, hogy nem megy a rendszer adott komponense? Különben nem jutok hozzá a zöldkártyámhoz.
- (kioktató hangnemben): A rendszergazdákat nem lehet elérni.
- De csak van telefonjuk.
- Nekünk csak az a 40-es szám van amit Ön is tud hívni!
- ? ? ? ? ? ? Néni, tegnap beszéltem az Allianz egyik fő rendszergazdájával, egészen biztosan tudom, van telefonjuk. Szoftvert fizetnek nálunk elő, el lehet őket érni. (Engem bezzeg mindig elérnek. Azonnal.)
- Nem, az Allianz rendszergazdákat nem lehet elérni!

Na itt ráhagytam és elkezdtem előtúrni a telefonomat a rendszergazda telszáma után. Közben valami idióta telemarketinges betámadott, gyorsan leráztam. Közben a néni a háttérben átmorog a kolléganőnek: Te Ilonka, jött levél, hogy nem megy a rencer, nem lehet belépni, de dolgoznak rajta. (ób*zmeg, szóval legalább e-mailen csak el lehetne őket érni?)
Ekkor másik asztaltól másik néni szólt, hogy egy alternatív rendszer megy. Nem a központi ami a vércsoportomat is lekéri, hanem egy másik. Pont az ami a zöldkártyákat köpködi. ÓBZMGGG.. Kinyomtatta adategyeztetés után. Már majdnem örülnék, hogy ez ám az élet, a hozzáértő munkaerő mégis más. Ügyfélközpontú, meg minden, már-már egy Lexus szalon kávéval meg pitével.
De nem, azért csak sikerült megakasztanom az ügyfélközpontúságot:
- Elnézést, még szeretnék kérni két baleseti bejelentőt, mert nincs a kocsikban.
- Kettőt? Kééét kocsija van?
- Igen.
- És nálunk van biztosítva mindkettő?
- Hát, egyelőre igen...
- Jó, tessék. [lemondó sóhaj]
- Ha már így tetszett kérdezni akkor erre a kocsimra is szeretném kikérni a nemzetközi zöldkártyát...

Itt a néni egy pillanatra leakadt, de aztán nyomtatta... Egy élmény volt. Lehet minden héten el kéne mennem. Sugárzó szeretet övezett a teljes ottlétem alatt. :devil: