Allianz Esztergom
A zöldkártyát valamiért hajlamosak lefelejteni, úgyhogy bementem. Két középkorú néni, az egyik tök új. Tök új nénihez kerülök. Ahogy a néni a számítógépre néz, meg ahogy hozzányúl az egérhez, kivert a víz és erős balsejtelmeim támadnak. De csak nem.
- Jónapot kívánok, szeretnék nemzetközi zöldkártyát kérni, november 25-től kötöttem a kötelező biztosításomat.
- Nálunk?
- ? ? ? ? Igen, azért ide jöttem.
- Nem tudom kiadni!
- ? ? ? ? Dehát online megkötöttem, kifizettem, visszaigazolták, 25-től elindult.
- Ja, hogy ki van fizetve? Tessék leülni. [gépel..] ... [homlokráncol] ... [gépel..] ... [homlokráncol] Nem tudom kiállítani, nem megy a rendszer, azt írja ki error!
- Akkor ma már nem lesz zöldkártya?
- Úgy fest.
- De legalább 5 perce látta meg először a hibaüzenetet. Nem kéne felhívni a rendszergazdákat és szólni nekik, hogy nem megy a rendszer adott komponense? Különben nem jutok hozzá a zöldkártyámhoz.
- (kioktató hangnemben): A rendszergazdákat nem lehet elérni.
- De csak van telefonjuk.
- Nekünk csak az a 40-es szám van amit Ön is tud hívni!
- ? ? ? ? ? ? Néni, tegnap beszéltem az Allianz egyik fő rendszergazdájával, egészen biztosan tudom, van telefonjuk. Szoftvert fizetnek nálunk elő, el lehet őket érni. (Engem bezzeg mindig elérnek. Azonnal.)
- Nem, az Allianz rendszergazdákat
nem lehet elérni!Na itt ráhagytam és elkezdtem előtúrni a telefonomat a rendszergazda telszáma után. Közben valami idióta telemarketinges betámadott, gyorsan leráztam. Közben a néni a háttérben átmorog a kolléganőnek: Te Ilonka, jött levél, hogy nem megy a rencer, nem lehet belépni, de dolgoznak rajta. (ób*zmeg, szóval legalább e-mailen csak el lehetne őket érni?)
Ekkor másik asztaltól másik néni szólt, hogy egy alternatív rendszer megy. Nem a központi ami a vércsoportomat is lekéri, hanem egy másik. Pont az ami a zöldkártyákat köpködi. ÓBZMGGG.. Kinyomtatta adategyeztetés után. Már majdnem örülnék, hogy ez ám az élet, a hozzáértő munkaerő mégis más. Ügyfélközpontú, meg minden, már-már egy Lexus szalon kávéval meg pitével.
De nem, azért csak sikerült megakasztanom az ügyfélközpontúságot:
- Elnézést, még szeretnék kérni két baleseti bejelentőt, mert nincs a kocsikban.
-
Kettőt? Kééét kocsija van?
- Igen.
- És
nálunk van biztosítva mindkettő?
- Hát, egyelőre igen...
- Jó, tessék. [lemondó sóhaj]
- Ha már így tetszett kérdezni akkor erre a kocsimra is szeretném kikérni a nemzetközi zöldkártyát...
Itt a néni egy pillanatra leakadt, de aztán nyomtatta... Egy élmény volt. Lehet minden héten el kéne mennem. Sugárzó szeretet övezett a teljes ottlétem alatt.