Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2317027 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

torbit

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
  • Corolla E12 1,4 D4D HB Luna
Re:Szerviz
« Válasz #9165 Dátum: 2014.05.07 22:20:38 »
Olaj jó amit írtál, olajszűrőből gyári vagy Knecht (ez bevált a dízel Corolláknál, Mahle szűrő van a dobozban) levegőszűrő "pénztárcafüggő", ha olcsóbban akarod megúszni akkor Japanparts  ha nem számít annyira a pénz akkor gyári.  Alco-t ne!!!  Pollenszűrőből aktívszenes Wix (WP9137)

Köszi mindenkinek a válaszokat.
És a Bárdinak jó árai vannak? Gyári szűrők is vannak nála?

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #9166 Dátum: 2014.05.07 22:39:17 »
Nem tudom hogy a Bárdinál van-e gyári, a Unixnál biztosan, mert én ott szoktam venni a gyári alkatrészeket, cikkszám alapján tudsz rendelni és általában 2-3 nap a beszerzésük.
De arra számíts ha gyári olaj és levegőszűrőt veszel, az kapásból 10e forint.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #9167 Dátum: 2014.05.07 22:43:24 »
szerintem a mann szűrő uolyan jó,m a gyári.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Szerviz
« Válasz #9168 Dátum: 2014.05.07 22:44:37 »
Igen, csak mivel roppantos a gyertya, alatet kisimul, felfelszi.
Na marmost kitekered, es ujra berakod, hat sose fog uott allni pontosan mint elotte.
Csavarkotest egyszer hasznalunk a gyarban azt kuka.

Az egy dolog, h beallitod a hezagot, de ha megnezed az elektroda rendesen kopik.
Ha visszatekered, szerinted uott all? Mert ugye az alatet adott nm erteken kisimult;)

Na ? Kievett sok konyakosmeggyet?:)

Nehogy mar 4 gyertyat elkezdesz csiszolgatni, hezagot allitani.
Ez nem schwalbe, tobbe kerul az oraber minthogy bardi azt 48 szazalekos kedvezmeny es berak.

Opelben szerelo mondta, h tilos allitani, kiteker megnez gyertya szine es kuka, uj beteker nyomatekkal.

Ha szeretsz allitagzni igerem nyari talira odaadom a regi gyertyaimat ajandekba:).
Szamomra mindig egyszerubb volt a csere mint a mokolas, annak nem vagyok hive.
te ettél;)
az alátétnek nincs köze a hézaghoz. gondold már át amit írsz!!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Szerviz
« Válasz #9169 Dátum: 2014.05.07 23:19:07 »
Nem tudom hogy a Bárdinál van-e gyári, a Unixnál biztosan, mert én ott szoktam venni a gyári alkatrészeket, cikkszám alapján tudsz rendelni és általában 2-3 nap a beszerzésük.
De arra számíts ha gyári olaj és levegőszűrőt veszel, az kapásból 10e forint.

Üdv!

Meg tudod mondani, hogy ha mondjuk van Unixnál kedvezmény, az a gyári alkatrészekre is jár?

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #9170 Dátum: 2014.05.08 06:14:11 »
Járni jár, csak minimális (már akit megillet) 10 % alatti.

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re: Re:Szerviz
« Válasz #9171 Dátum: 2014.05.08 07:22:02 »
Olaj jó amit írtál, olajszűrőből gyári vagy Knecht (ez bevált a dízel Corolláknál, Mahle szűrő van a dobozban) levegőszűrő "pénztárcafüggő", ha olcsóbban akarod megúszni akkor Japanparts  ha nem számít annyira a pénz akkor gyári.  Alco-t ne!!!  Pollenszűrőből aktívszenes Wix (WP9137)
Szia! Az ALCO levegő és pollenszűrő miért nem jó? Vagy csak ehhez a típushoz gyártott gyenge? Én most készülök venni e11 benzineshez , de akkor inkább Japanparts, csak szeretném tudni az miért nem ajánlott. Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.08 07:25:47 írta Zolee11 »

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re: Re: Szerviz
« Válasz #9172 Dátum: 2014.05.08 13:11:12 »
te ettél;)
az alátétnek nincs köze a hézaghoz. gondold már át amit írsz!!!!

és még mindig tart a hatása  :clap:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #9173 Dátum: 2014.05.08 13:29:13 »
;) ;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

torbit

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 123
  • Corolla E12 1,4 D4D HB Luna
Re:Szerviz
« Válasz #9174 Dátum: 2014.05.08 18:17:19 »
Ránéztem a Unix oldalára, de pl. Mann olajszűrőkből is kapásból 3 féle van az én 1,4 D4D Corollámhoz.
Melyiket vegyem? :-) Azt tudni kell, hogy 2 céges kocsi miatt nagyon ritkán használjuk a Corollát (évi 1000-2000 km max.), csak 2 éve nem volt cserélve olaj sem és szűrők sem, és gondoltam megérdemli. Szóval így, melyiket ajánlanátok? És levegőszűrőt is cseréljek szerintetek, vagy elég az olajjal az olajszűrőt csak?

Köszi.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Re: Szerviz
« Válasz #9175 Dátum: 2014.05.08 19:37:27 »
cs köze a hézaghoz. gondold már át amit írsz!!!!
[/quote]

Csináld úgy ha olyan okos vagy és ígérem megkapod az összes gyertyámat...és azt csinálsz vele amit akarsz [rohog]
Nem vitatkozok, mert felesleges, látom közöd sincs a mérnöki munkához és ezt most nem sértésnek mondom.

Ez nem KGST, hogy reszelgetni kell..., ha végigolvasod leírtam miért nem kell után állítani.
Nem hiszem, hogy a GM-nél a szerelőket rosszul képezték volna, gondolkodj te hiszen ahogy lehúzod nyomatékra, az alátét kisimul stb...

"Bizonyos hézagnövekedés után már nem lehet úgy meghajlítani a testelektródát, hogy az optimálisan helyezkedjen el a középelektródához képest.
A testelektróda minél több éllel/sarokkal rendelkezik, annál jobb a szikraképződés: egy kopott gyertyán a testelektródát az újkori fazonjára kellene reszelgetni.
Ha a kiszereléskor véletlenül leejtik a gyertyát, a kerámia szigetelésen szemmel nem látható hajszálrepedések keletkezhetnek, ami később hibás működéshez vezethet."

De nyugodtan állítgasd, én akkor is kidobom 60 ezrenként ha jó ha rossz... valszeg más a mentalitásunk nem hiába költöttem annyit a corimra,

A világ így szép, hogy mások vagyunk, a szerelőnek is meg kell élnie :whistling:

ismerős csajnak is beülök wagonerjébe mondom váltócsapágyas, elmegy szakihoz, az fogja fejét huh az nagy munka stb... hülyíti .
Elmentünk akit én ajánlottam neki, szerelő uazt mondta mint én, váltócsaspágy ki és új kupplung be és megmondták neki ezt meg ezt is cserélni kell.

Korábban is megírtam én a megelőző karbantartásnak vagyok a híve, a gyárban se várjuk meg, hogy lerohadjon a termelő gép, én állandó rohanásba vagyok, szóval többe kerülne nekem autópályán egy mentés mint bármi apró alkatrész...

Ki a szőkét ki a barnát szereti...
Konrád

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re: Re: Szerviz
« Válasz #9176 Dátum: 2014.05.08 19:58:43 »
cs köze a hézaghoz. gondold már át amit írsz!!!!


Csináld úgy ha olyan okos vagy és ígérem megkapod az összes gyertyámat...és azt csinálsz vele amit akarsz [rohog]
Nem vitatkozok, mert felesleges, látom közöd sincs a mérnöki munkához és ezt most nem sértésnek mondom.

Ez nem KGST, hogy reszelgetni kell..., ha végigolvasod leírtam miért nem kell után állítani.
Nem hiszem, hogy a GM-nél a szerelőket rosszul képezték volna, gondolkodj te hiszen ahogy lehúzod nyomatékra, az alátét kisimul stb...

"Bizonyos hézagnövekedés után már nem lehet úgy meghajlítani a testelektródát, hogy az optimálisan helyezkedjen el a középelektródához képest.
A testelektróda minél több éllel/sarokkal rendelkezik, annál jobb a szikraképződés: egy kopott gyertyán a testelektródát az újkori fazonjára kellene reszelgetni.
Ha a kiszereléskor véletlenül leejtik a gyertyát, a kerámia szigetelésen szemmel nem látható hajszálrepedések keletkezhetnek, ami később hibás működéshez vezethet."

De nyugodtan állítgasd, én akkor is kidobom 60 ezrenként ha jó ha rossz... valszeg más a mentalitásunk nem hiába költöttem annyit a corimra,

A világ így szép, hogy mások vagyunk, a szerelőnek is meg kell élnie :whistling:

ismerős csajnak is beülök wagonerjébe mondom váltócsapágyas, elmegy szakihoz, az fogja fejét huh az nagy munka stb... hülyíti .
Elmentünk akit én ajánlottam neki, szerelő uazt mondta mint én, váltócsaspágy ki és új kupplung be és megmondták neki ezt meg ezt is cserélni kell.

Korábban is megírtam én a megelőző karbantartásnak vagyok a híve, a gyárban se várjuk meg, hogy lerohadjon a termelő gép, én állandó rohanásba vagyok, szóval többe kerülne nekem autópályán egy mentés mint bármi apró alkatrész...

Ki a szőkét ki a barnát szereti...

Témától teljesen függetlenül szívemből szóltál ezzel a mondatoddal:

"Én a megelőző karbantartásnak vagyok a híve, a gyárban se várjuk meg, hogy lerohadjon a termelő gép, én állandó rohanásba vagyok, szóval többe kerülne nekem autópályán egy mentés mint bármi apró alkatrész... "

 :flowers:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re: Re: Szerviz
« Válasz #9177 Dátum: 2014.05.08 21:11:03 »
cs köze a hézaghoz. gondold már át amit írsz!!!!


Csináld úgy ha olyan okos vagy és ígérem megkapod az összes gyertyámat...és azt csinálsz vele amit akarsz [rohog]
Nem vitatkozok, mert felesleges, látom közöd sincs a mérnöki munkához és ezt most nem sértésnek mondom.
...

Már nem azért a két szóért, de értelmezd már légy szíves, hogy mit írt a Robi!
Az elektróda hézagnak mi a franc köze van a gyertya tömítésére szolgáló alátétnek? Ha ezt te komolyan gondoltad, akkor nem sok közöd van a műszaki tanokhoz.
Az más kérdés, hogy elhasználódott gyertyát nem érdemes bütykölni, de ennek semmi köze annak a roppanós alátétnek, ugyebár. Az enyémet is ellenőriztek már többször, visszatekerték, és? Annál jobban az már nem lapul sehová, a megfelelő nyomatékkal meghúzva bőven tömít. Soha semmi baj nem volt ilyen miatt, szóval az sem teljesen igaz, hogy minden egyes ki- beszerelésnél új gyűrű kell. Amire te gondolsz, hogy nem pont ugyanott lenne az elektróda... nos ez a gyűrű tízed millimétereket tud csak engedni maximum, olyan nagy eltérés nem lesz, túlmisztifikálod az egészet.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #9178 Dátum: 2014.05.08 21:14:33 »
hagyd zoli. nem érti miröl beszélünk.
én értem,h konrád mire gondol. na,én totál nem arra,csak még nem esett le neki.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: Szerviz
« Válasz #9179 Dátum: 2014.05.08 21:23:23 »
hagyd zoli. nem érti miröl beszélünk.
én értem,h konrád mire gondol. na,én totál nem arra,csak még nem esett le neki.
Mert mire gondol?

...Annál jobban az már nem lapul sehová, a megfelelő nyomatékkal meghúzva bőven tömít. Soha semmi baj nem volt ilyen miatt, szóval az sem teljesen igaz, hogy minden egyes ki- beszerelésnél új gyűrű kell....

Igen, én is ezt tapasztaltam. De érdekes is lenne a csere pl. NGK-nál, ahol úgy különböztetik meg magukat a hamisítóktól, hogy le sem lehet venni róla az alátétet (épen). Azt is tapasztaltam, hogy a nekem előírt NGK BKR6EYA simán igényelte az utánállítást még a csereperióduson belül (az olajon kívül amolyan  gyújtásmániákus is vagyok  :1eye: )
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.08 21:34:14 írta vd1234 »