cs köze a hézaghoz. gondold már át amit írsz!!!!
[/quote]
Csináld úgy ha olyan okos vagy és ígérem megkapod az összes gyertyámat...és azt csinálsz vele amit akarsz
Nem vitatkozok, mert felesleges, látom közöd sincs a mérnöki munkához és ezt most nem sértésnek mondom.
Ez nem KGST, hogy reszelgetni kell..., ha végigolvasod leírtam miért nem kell után állítani.
Nem hiszem, hogy a GM-nél a szerelőket rosszul képezték volna, gondolkodj te hiszen ahogy lehúzod nyomatékra, az alátét kisimul stb...
"Bizonyos hézagnövekedés után már nem lehet úgy meghajlítani a testelektródát, hogy az optimálisan helyezkedjen el a középelektródához képest.
A testelektróda minél több éllel/sarokkal rendelkezik, annál jobb a szikraképződés: egy kopott gyertyán a testelektródát az újkori fazonjára kellene reszelgetni.
Ha a kiszereléskor véletlenül leejtik a gyertyát, a kerámia szigetelésen szemmel nem látható hajszálrepedések keletkezhetnek, ami később hibás működéshez vezethet."
De nyugodtan állítgasd, én akkor is kidobom 60 ezrenként ha jó ha rossz... valszeg más a mentalitásunk nem hiába költöttem annyit a corimra,
A világ így szép, hogy mások vagyunk, a szerelőnek is meg kell élnie
ismerős csajnak is beülök wagonerjébe mondom váltócsapágyas, elmegy szakihoz, az fogja fejét huh az nagy munka stb... hülyíti .
Elmentünk akit én ajánlottam neki, szerelő uazt mondta mint én, váltócsaspágy ki és új kupplung be és megmondták neki ezt meg ezt is cserélni kell.
Korábban is megírtam én a megelőző karbantartásnak vagyok a híve, a gyárban se várjuk meg, hogy lerohadjon a termelő gép, én állandó rohanásba vagyok, szóval többe kerülne nekem autópályán egy mentés mint bármi apró alkatrész...
Ki a szőkét ki a barnát szereti...