Elhoztam a kocsit a szervízből. Kicsengettem érte a pénzt, ez mondjuk fájt...
A lényeg, hogy az autó sokkal-sokkal csendesebb (nem is gondoltam, hogy ennyire hangos volt a váltó), és a váltója tényleg etalon lett. Könnyen kapcsolható pontos. Mondjuk ennyiért pénzért legyen is.
Elhoztam a kiszerelt alkatrészeket, ha érdekel valakit akkor szívesen megmutatom találkozón vagy bárhol.
Most kb olyan, mint amilyennek egy Toyota váltót elképzelek.
Megkérdeztem az szerelőt, hogy árulja már el, hogy egy ennyit futott (120 ezer) autónál mitől megy tönkre a váltó, meg a 3-as szinkronja... Hát nem igazán tudott rá mit mondani. Továbbá elmondtam neki, hogy alapvetően megrendült a hitem a toyotában, mert azért vettem ezt a márkát jóval drágábban, mint bármi mást, mert úgy gondoltam, hogy ezzel nem lesznek ilyen gondok (ez nem teljesen, nagyrészt így is van).