Csak óvatosan. Ha még gyári a fékbetét, akkor azbeszt tartalmú. Jobb ha nem veszel levegőt, amikor pucolod.
Már késő.
Kösz, hogy szóltál. Szerencsére nem éreztem azt a szagot, mint ami a M3-as metróból szokott jönni fékezés után.
Amúgy persze, igyekeztem nem venni levegőt és csak felülről szemléltem, ahogy a szél elfújja jobbra a port. A kézmosóvizes vödröt is sűrűn használtam.
Mindkét oldalt kipucoltam és tettem a kis felfekvő felületekre rézpasztát. Tény hogy könnyebben csúszkál így. Visszatekertem egy kicsit az szabályzó "fogaskerekét", hogy könnyebb legyen visszatenni a dobot.
Összeszerelés után beültem és rugdostam a pedált, vártam, hogy majd működni fog az automatikus állítója, de nem kattogott semmi. Aztán rángattam a kézifékkart, na akkor minden visszaengedésnél kattant, kb. 10-15x. aztán abbahagyta.
Megvilágosodtam, hogy az automata állító a kézifékre működik...
Az egy dolog, hogy most újra nyikorog, ha lassan gurolok.
Ez van. Majd elmúlik. Nem szorul semmi, nem melegszik, majd össze igazodnak a cuccok.
Van egy olyan gond is, hogy a kézifékkar 8-at kattan. A speckó meg 4-7. Lehet, hogy eddig is ilyen volt, nem figyeltem. Így vizsgán bukta lenne, azt is be kell állítanom.
Jól gondolom, hogy ne a dobokban az állító "kerekekkel" csináljam, hadd működjenek automatikus üzemmódban.
Hanem a kézifékkar tövénél a csavarokkal?