Sziasztok! Mai sztori, ami egy kicsit idegessé tett: Badacsonyból jöttem le a hegyről, egy 1.6-os benzines 2016-os Versoval. Nem voltunk megpakolva, ketten ültünk benne. Motorfékkel jöttem le egy meredekebb helyen, mikor kigyullad a sárga motor ikon a műszerfalon. Leállítottam a motort, mert megijedtem, nem tudtam, hogy mi van. De nem jó helyen álltam, nem tudtak kikerülni, ezért le akartam jönni a parkolóig, de nem indult a kocsi, ezért üresben legurultam az első borospincéig, ahol félre tudtam állni. Vártunk egy húsz percet, utána beindítottam a kocsit. Pöcre indult, de a motorjelző ikon maradt, plusz kb. az összes kényelmi elektronika (TSS, kipörgés gátló, tempomat) hibát jelzett, és leállt, központi kijelzőn meg egy felirat ment, hogy keressem fel a szervizt, mert a ütközést elkerülő rendszer nem működik. Felhívtam az Assistance-ot, hogy akkor most mi van. Azt mondták, ha nem érzek teljesítményesést, jöjjek haza, és keressek itthon egy szervizt. A kocsi jól ment, nem volt rossz hangja (és csak sárga lámpák égtek), ezért elindultam hazafelé. 35 kilométer múlva megálltunk a kompnál, mikor újra elindítottam a motort, minden sárga lámpa elaludt, mintha mi sem történt volna, és a korábban megállt dolgok is újra működtek. Nem mondanám, hogy nyugodt vagyok, bár rendben hazaértünk. Két hét múlva van időpontom kerék cserére a Toyota M5-be, biztos megkérem hogy dugják rá a műszert, hogy mi van, ha addig ki nem gyullad újra, mert akkor előbb.
Valaki tapasztalt hasonlót? Nem tudom mi lehet a hiba, eléggé ideges vagyok...
Már olyan horror dolgok jutottak az eszembe, hogy a meredek domboldalon a sebességben hagyott kocsiban átugrott a vezérlés (bár be volt húzva a kézifék, és kicsit hagytam belegurulni utána raktam sebességbe)... mint a régebbi Puntokban...
De annak csak lenne valami hallható jele, meg nem lenne ereje a motornak...
Köszi a segítséget!