Kedves "Fuba".
A Gyári Ts fék ehhez a teljesítményhez képest nevetséges ezért lett bele EBC GD1280 Turbo Groove Disc első sport féktárcsa rakva a jelentősen jobb fékhatás miatt. Sosem voltam vele ringen mielőtt azt gondolnád és mivel "Sport autó" ezért nem is mindig 2,000 fordulaton jártam vele mert aki úgy jár az 1.4 D4D t vásárol nem pedig ilyet !
Üdv.
Kedves "Csepregi Miklós".
Majdnem minden gyári autó féke nevetséges, ha valaki kihasználja a meglévő teljesítményt.
Szerencsésebb lenne kicserélni a hirdetés szövegében a "hűtöttre cserélést" mondjuk egy nagyobb teljesítményű féktárcsa felszerelésére akár az EBC GD1280 Turbo Groove Disc megnevezésével, így nem lenne félrevezető, mert hűtött a gyári is, emiatt nem értettem minek kicserélni a hűtöttet hűtöttre?
Nekem viccesnek tűnt és hozzánemértésre utalt.
...
Kár, hogy nem mentél ki vele a ringre, én tuti kivittem volna, mint minden eddigi autómat, még azokat is amik meg sem közelíti a Corolla TS teljesítményét, azokat meg pláne amik meghaladták.
Nézegettem a Corolla TS-eseket, gondoltam veszek egyet a Carina mellé, de elmentem sajnos teljesen más irányba (kis fogyasztású turbo diesel
), viszont nekem egyáltalán nem lett volna elrémisztő, ha tudom, hogy valaki rendeltetésszerűen használta az autóját mielőtt eladja, sőt örültem volna a fékhatás javításnak!
Nem véletlenül szerettem volna megvenni például fórumtársunk MR2-es hobbiautóját, (ha eladta volna), amivel indul a Magyar Time Attack versenyen is.
Nem a megbántás volt a szándékom, remélem nincs harag. Sok sikert az eladáshoz!