Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1562197 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

jo-ce

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re:TS
« Válasz #9480 Dátum: 2014.11.17 11:51:54 »
Hmm, csak nem eladó a tied? :D

Nem tervezem,ilyen jó kocsim nem lesz többé,ahogy a jelenlegi használtautó piacot látom nap, mint nap. :D Maximum marad a garázsban és veszek mellé egy másikat, később meg,ahogy idősebb lesz, elindul fölfelé az ára, mint a normális Celicáknak. :lol:

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #9481 Dátum: 2014.11.17 12:31:01 »
Ezzel egyetértek! Tényleg nagyon jó kocsi és megbízható! Ha egyszer tényleg szeretnél venni egy másikat,akkor szólj, jó pénzért megválok az enyémtől! Vagy nem?

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9482 Dátum: 2014.11.17 18:04:17 »
Nem tervezem,ilyen jó kocsim nem lesz többé,ahogy a jelenlegi használtautó piacot látom nap, mint nap. :D Maximum marad a garázsban és veszek mellé egy másikat, később meg,ahogy idősebb lesz, elindul fölfelé az ára, mint a normális Celicáknak. :lol:
Erre azért nem vennék mérget :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9483 Dátum: 2014.11.18 22:31:01 »
A legszuro-tuning egesz jol bevalt: kivettem az egesz kigyozo muanyagcsovet a lampa mogul, sarvedo mellol, az akksi mellol szivo reszt kitagitottam teljesen (kivagtam a haz sarkat), lekotottem es lezartam a hazrol a hatso legnyilast es az oda vezeto vakuumcsoveket. Azota indulaskor nem torpan vissza az auto, sokkal jobb lett a gazreakcio. A dolog hatulutoje, hogy ugyanolyan hasznalat mellett nott a fogyasztas, pedig a konnyebb legzessel nem szabadna valtoznia, sot. A sarvedo mellol es akku mogul a torony tovebol egyebkent egesz jo huvos levegot sziv. Nem alakitom vissza, az tuti, sokkal taltosabb indulaskor a paripa, bogazon pedog szepen szipog :)

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9484 Dátum: 2014.11.20 17:56:41 »
A növekvő fogyasztás az mennyiben nyilvánul meg?

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9485 Dátum: 2014.11.20 19:52:20 »
A növekvő fogyasztás az mennyiben nyilvánul meg?
Eddig eljartam 8,3-8,6 kozott bc szerint (gazbol kb 9-9,5l), most 9 folott mer es 10,5-et eszik. Igaz, fel van turva a varos, de ugyanolyan uzem mellett is tobbnek tunik az etvagya. De annyival jobb igy vezetni, hogy marad.

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9486 Dátum: 2014.11.22 09:04:28 »
Az azért tényleg nőtt. De ha jobba megy akkor szerintem én is megtenném ::)

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:TS
« Válasz #9487 Dátum: 2014.11.22 17:35:55 »
Sziasztok!

Van itt valakinek tapasztalata, infója kompresszoros TS-ről? Elég kevés adatot találtam eddig.

Ezt ismeri valaki? http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts_magyarorszagi_auto-8454838
'08 RX400h
'09 Prius 3

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:TS
« Válasz #9488 Dátum: 2014.11.22 17:44:08 »
Micsoda "hangrendszer" van benne...  [rohog] [rohog]

A felemás fényszóró mattulás, és a lökös hézagából arra következtetek, hogy a bal eleje kapott már. Persze lehet csak koccanás...

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9489 Dátum: 2014.11.22 21:02:57 »
A legszuro-tuning egesz jol bevalt: kivettem az egesz kigyozo muanyagcsovet a lampa mogul, sarvedo mellol, az akksi mellol szivo reszt kitagitottam teljesen (kivagtam a haz sarkat), lekotottem es lezartam a hazrol a hatso legnyilast es az oda vezeto vakuumcsoveket. Azota indulaskor nem torpan vissza az auto, sokkal jobb lett a gazreakcio. A dolog hatulutoje, hogy ugyanolyan hasznalat mellett nott a fogyasztas, pedig a konnyebb legzessel nem szabadna valtoznia, sot. A sarvedo mellol es akku mogul a torony tovebol egyebkent egesz jo huvos levegot sziv. Nem alakitom vissza, az tuti, sokkal taltosabb indulaskor a paripa, bogazon pedog szepen szipog :)

Pedig van egy még egyszerűbb megoldás, csak egy bontott légszűrőház kell és a sajátodat men kellett volna szétvágni.  [rohog] [rohog]

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TS
« Válasz #9490 Dátum: 2014.11.22 22:44:16 »
Sziasztok!

Van itt valakinek tapasztalata, infója kompresszoros TS-ről? Elég kevés adatot találtam eddig.

Ezt ismeri valaki? http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts_magyarorszagi_auto-8454838

Mit szeretnél tudni? Ősztől tavaszig jól megy, alacsony fordulatról nyomatékos. Nyáron melegszik. Ami fent van Hahun, abból a kompresszor az enyém volt. Jó vétel lehet , az eggyel régebbi tulaja nagyon szépen gondját viselte.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9491 Dátum: 2014.11.22 23:32:22 »
Pedig van egy még egyszerűbb megoldás, csak egy bontott légszűrőház kell és a sajátodat men kellett volna szétvágni.  [rohog] [rohog]

1. Az enyem hideget sziv
2. Gyari szurovel, ami nalam szempont, nem veletlenul nem dircsiszurcsi lett.
3. Mibol gondolod, hogy a sajatomat vagtam szet? Vettem egy masikat 5000-et es pont ennyibe volt a projekt meg nemi barkacsolasba.

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:TS
« Válasz #9492 Dátum: 2014.11.23 07:29:50 »
Mit szeretnél tudni? Ősztől tavaszig jól megy, alacsony fordulatról nyomatékos. Nyáron melegszik. Ami fent van Hahun, abból a kompresszor az enyém volt. Jó vétel lehet , az eggyel régebbi tulaja nagyon szépen gondját viselte.
Mindent szeretnék tudni, mert gondolkodom, egy sportos jármű beszerzésén, ami a mindennapokban is jól használható.
Pl. hogy a "sima" TS-hez képest megéri-e a felárat? Van valakinek itt gyári kompresszoros TS-e?
Alapvetően a német piacot böngészem, de ha van vmi jó hazai, akkor azt is megnézem. http://ww3.autoscout24.de/classified/259774511Pl.
Ez a nyári melegedés mit takar? Milyen körülmények között?
'08 RX400h
'09 Prius 3

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9493 Dátum: 2014.11.23 09:24:42 »
1. Az enyem hideget sziv
2. Gyari szurovel, ami nalam szempont, nem veletlenul nem dircsiszurcsi lett.
3. Mibol gondolod, hogy a sajatomat vagtam szet? Vettem egy masikat 5000-et es pont ennyibe volt a projekt meg nemi barkacsolasba.
Ha raersz osszefuthatunk megnezni a tst Budaorson.
Most eppen zhzgatok, beadandot irok.
Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9494 Dátum: 2014.11.23 09:32:59 »
Mindent szeretnék tudni, mert gondolkodom, egy sportos jármű beszerzésén, ami a mindennapokban is jól használható.
Pl. hogy a "sima" TS-hez képest megéri-e a felárat? Van valakinek itt gyári kompresszoros TS-e?
Alapvetően a német piacot böngészem, de ha van vmi jó hazai, akkor azt is megnézem. http://ww3.autoscout24.de/classified/259774511Pl.
Ez a nyári melegedés mit takar? Milyen körülmények között?
Itthon nincs, gyari, csak utolagosan kompresszoros.
A gyari kompi kit merevitoket, nagyobb felnit, nagyobb feket tartalmazott.- volt egy adapter a fekkonzolhoz mint. A montimnal.
Jo tanacs ha kimesz beszeld le vele, toroktol ne vegyel. Egy nemetben jobban megbizok mert reszebn en is az vagyok. Tobben menjetek, es folyekonyan beszelj nemetul:) minel inkabb gyari autot vegyel.

Legjobb ha van kint elo cimbid aki lecsekkolja elotte es nem kamura mesz ki.
Amugy en is tervezem ha lesz idom jovo heten vagy utana levo heten a hen koln kornyeken korbe nezek jobban.
Ezert is szervezem majd harom naposra az utamat.

Egy itthoni tst probalj ki elotte azert. Mar van osszehasonlitasi alapod stb.
Anno bezseltem egy gazosra alkitott compi tulajjal hosszasan azt mondta a kipuff szetegett neki.
Sokan  nincsenek vele tisztaban a ts nem arrol szol h auttobahn es 200 felett mert a hutes nincs tul meretezve ehhez.
Arra jo h egyszer ketszer villants nagyobb autoknak.
Prsze lehet versenygepet faragni kompromisszumokkal, de ahhoz meg mindig tul draga.

Konrád