Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1562460 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9015 Dátum: 2014.03.05 22:47:50 »
És havernak van egy nagyon fsza szettje ,ami jó Corollára.... ráadásul könnyebb is mint a 16 os szett  :)
[/quote]

Ha tényleg és nem csak vicc, akkor még az is lehet, hogy érdekel.
Minden esetre a 17"-os azért határeset kicsit, gondolom valami 215/45 17-es gumival, ami elég "peres", főleg a pesti utakra. Nem beszélve arról, hogy az enyémben nem a gyári rugók vannak, így kicsit alacsonyabb. 
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9016 Dátum: 2014.03.06 07:22:49 »
Hmm... nem is tudom. TS ellen kár beszélni róla.
Könnyű (alig 1 tonna), így biztos jól megy az elején, aztán elfárad.
http://www.zeperfs.com/en/duel137-367.htm

Az a baj,hogy ez az oldal elég sok valótlan adatot ír. Én is szoktam nézegetni,de sokszor bosszankodok rajta.  :cry:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9017 Dátum: 2014.03.06 08:00:26 »

Ha tényleg és nem csak vicc, akkor még az is lehet, hogy érdekel.
Minden esetre a 17"-os azért határeset kicsit, gondolom valami 215/45 17-es gumival, ami elég "peres", főleg a pesti utakra. Nem beszélve arról, hogy az enyémben nem a gyári rugók vannak, így kicsit alacsonyabb.
205/45R17 a gyári váltója.... teljesen jó hétköznapi használatra, még úgy is hogy nem gyári a rugód.
 ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9018 Dátum: 2014.03.06 18:36:13 »
Amugy hova akarsz versenyezni egy citrongy ellen!?
Nem tom szerintem a ts szepsege az h 100-200kozott jol megy nem farad el.
Azutan meg ugyis lehagytad az angyalaidat...

Egyenesben nem nagy kunszt menni. Hanem kanyarban.
Gyere el a rabaringre rally futamra es meglatod mit tud egy lada, mennyire kell tudni vezetni stb...
Konrád

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9019 Dátum: 2014.03.06 19:40:12 »
Elhiszem, de én nem vagyok versenyző, nem értek hozzá, és igazából nem is nagyon vonz a dolog. Nyilván sok profi vagy félprofi "pilóta" sokkal gyengébb autóval is leverne pályán.
Nekem ahogy van úgy tetszik a TS, kizárólag utcán, legfőképp akkor amikor próbálnak semmibe venni mondván "ez csak egy sztyok corolla". Amúgy meg elcsoszogok vele munkába és mindenhová normális ütemben.
Más téma: 4-5 havonta kell cserélnem izzót! Tudom, H1 izzó ahogy van koncepcióhibás, de mégis, talált már erre valaki jó megoldást?
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TS
« Válasz #9020 Dátum: 2014.03.06 21:37:53 »
Sajnos a TS csak 0-160-ig gyors. Utána nem az igazi. Persze mihez képest, de mondom ezt úgy, hogy én nagyon szerettem.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9021 Dátum: 2014.03.06 22:32:06 »

Minden esetre a 17"-os azért határeset kicsit, gondolom valami 215/45 17-es gumival, ami elég "peres", főleg a pesti utakra. Nem beszélve arról, hogy az enyémben nem a gyári rugók vannak, így kicsit alacsonyabb.
Milyen rugoid vannak es mennyit ultetnek? Gyari gatlokkal? Mennyire lett oda a komfort?

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9022 Dátum: 2014.03.07 07:33:26 »
Ez a versenyzés dolog is engem olyan formában érdekel,hogy előzésnél minél gyorsabb legyek.
Állóból nem érdekel mert könnyű elrontani és a kocsit is jobban nyúzza mint egy 80-160-ig.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9023 Dátum: 2014.03.08 08:41:29 »
Sbernie!

Ha gondolod amikor berakatom a hifit megyek fel Pestre.
Akkor osszefuthatunk, megnezheted 3mm Eibach es kayaba allithato kemenysegu agx van enyemben.
Szerintem addigra a nyari pacskert is felrakom 16 os ts garnitura.
Szerintem siman megeri az arat:)
Konrád

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re:TS
« Válasz #9024 Dátum: 2014.03.08 11:43:21 »
Milyen rugoid vannak es mennyit ultetnek? Gyari gatlokkal? Mennyire lett oda a komfort?
Még az előző tulaj tette be, nem tudom pontosan. Ìgy nem tudom azt sem milyen volt előtte. Néha ùgy érzem lehetne még keményebb
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Re:TS
« Válasz #9025 Dátum: 2014.03.08 12:21:38 »
...
Más téma: 4-5 havonta kell cserélnem izzót! Tudom, H1 izzó ahogy van koncepcióhibás, de mégis, talált már erre valaki jó megoldást?

Én indítás előtt "megpezsdítem" az akkumlátort azzal, hogy bekapcsolok egy-egy fogyasztót, vagy felvillantom a refit. Ezek után indítom a motort, majd amikor a feszültség stabilizálódott, akkor kapcsolok fényszórót. Azt vettem észre ugyanis, hogy ha világító lámpánál elsőt indítok, vagy az indítás után azonnal kapcsolok lámpát, akkor az kicsit erősebben világít pár másodpercig, majd beáll az általános szintre. Persze ez lehet, hogy csak az én Corollámon van így, de ez konzekvens a vásárlás óta. Talán ez a túlfeszültség elkerülés hosszabbítja az izzó élettartamát. Nekem egy évig volt jó általában, de legutóbb csak 8 hónapig. És egy két nap különbséggel állnak meg. Emelt fényű izzót használok egyébként.
Zsono

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9026 Dátum: 2014.03.08 12:49:35 »
Még az előző tulaj tette be, nem tudom pontosan. Ìgy nem tudom azt sem milyen volt előtte. Néha ùgy érzem lehetne még keményebb
Szolj, ha megszabadulnal tole, en nem akarom tulkemenyiteni a kocsit, mert csaladi hasznalatra igy is picit zotykolodik hatul, viszont egy szolid ultetes jot tenne neki es talan s fene sem ulne le annyira egy kis terhelestol. Vicces, hogyha a VTi megpakolom, talan 1-2 centit ul le a segge, pedig az egy sedan.

Konrad: Minitaliban benne vagyok! :)
Izzo: meg akkor is halvanyodik  vilagitas, ha nagyon tekerem a kormanyt alapjarat kozeleben (parkolaskor), latszik, h az elektromos szervo leszopkazza az aramot. Nekem 1x egett ki, amikor megvettem, de in is figyelek arra, hogy inditas utan csak par masodperccel, kizarolag stabil alapjaraton kapcsoljam le/fel.

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:TS
« Válasz #9027 Dátum: 2014.03.08 13:47:54 »
Valaki ment már Saxo VTS ellen mondjuk nem állóból?
Tesómnak volt és azt mondja nagyon ment, a VTI-ket verte.
Én vezettem már VTS Saxot, brutál tud menni a kis gép..., gyári volt és kiakasztotta a 210-es órát.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:TS
« Válasz #9028 Dátum: 2014.03.08 14:01:09 »
Ilyen Saxo VTS?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/saxo/citroen_saxo_1.6_16v_vts-7634383

1.6, 118 LE, 940 kg.

Nem ismerem a kocsit semennyire, de a 94-es japán 1.6 Carina 116 LE 1050 kg. Annyival jobban megy ez a Saxo, hogy már a TS-sel vetik össze??
FUBA emlékeim szerint hasonló Carinával ment GPS szerint 210-et  :otlet:

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:TS
« Válasz #9029 Dátum: 2014.03.08 14:07:24 »
Ilyen Saxo VTS?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/saxo/citroen_saxo_1.6_16v_vts-7634383

1.6, 118 LE, 940 kg.

Nem ismerem a kocsit semennyire, de a 94-es japán 1.6 Carina 116 LE 1050 kg. Annyival jobban megy ez a Saxo, hogy már a TS-sel vetik össze??
FUBA emlékeim szerint hasonló Carinával ment GPS szerint 210-et  :otlet:

Igen, ilyenről van szó, csak sajnos ez már hülye gyerek tuningos. Nem vezettem még sohasem TS-t, sajnos, ezért csak száraz adatok alapján kötve hiszem, hogy 100 felett megfogná a TS-t. Egy viszont biztos, nagy élmény a Saxo, olyan mint egy gyors gokárt. Nagyon szerettem volna venni egyet, egy barátomnak van is egy teljesen gyári, gyönyörű király kék színben, de esze ágában sincs sajnos eladni, tuning nélküli szépséget találni, meg kb olyan,m int fehér hollót.