Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1562266 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re: TS
« Válasz #6330 Dátum: 2010.08.05 20:24:09 »
Egesz nap. Jossz egy korre?
Hááát  ::)
Dolgozom, dee talán el tudom cserélni. Különben köszi  :yes:  Ezek szerint bejárattad?
Mozso megint fejlesztett az autóján?
Csak én vagyok lemaradva, illetve leszek?
Időm egyenlő a 0-val... :(
Józsi vagyok :-)

celicás

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re: TS
« Válasz #6331 Dátum: 2010.08.05 20:52:23 »
Az általad leírtak alapján - ha jól értem - ez a "semmire nem jó" kategória. Nekem egy másik kocsira biztos nincs pénzem, úgyhogy valahogy meg kell oldanom a két egyszerre felmerülő igényemet (azzal a megjegyzéssel, hogy sem versenyezni, sem egy 1,4-esben ülni nem szeretnék). Szerintem a magamfajta ember igényei talán Tőled távol állnak, talán ezért nehéz ezzel azonosulnod. Persze az is lehet, hogy tévedek...
De persze nem szeretnék a beszélgetésetekbe beleszólni... , mert nyilván nálam nem is fog felmerülni a versenyzés igénye és az ahhoz szükséges fejlesztés.

Nem, szó sincs erről a TS Corolla egy nagyszerű autó a maga nemében és a TS Celica is, amit megnéztem. Utcára.
Utcára te vagy a király a középkategóriások és még néhány magaskategóriás között is mind gyorsulásban mind sebességben. És a Corollán ez nem látszik meg olyan kis szelid. A Celicát meg egy szupergyorsnak hiszik az átlagautósok de csak a TS Celica az a sima nem.
Mind szívómotor elnyűhetetlen de nem kell tiltásig pörgetni csak néha-néha, hogy el ne lustuljon :))
Meg lássák, hogy ez nem egy 1.6-os Golfot fog leverni hanem egy AUDIT vagy egy BMW-t is akár.
De ez mind utcára értem.
Tuning: szerintem erre túl sokat nem kell költened ez pont ki lett hegyezve erre a 192 lóra és az annyi is. Ami még hozhat egy direktszűrő de ne a gagyi és egy könnyített lendkerék, hogy hamarabb elérje a redline-t, ahol Szutijz is szereti hajtani. :) A Celicára ráfér egy jófajta body kit szett mert a gyári kinézete elég szegényes és rengeteget dob rajta egy ilyen. Bár az se olcsó.
Plusz ültetés, sportrugók, sportgátlók, hogy keményebben lehessen kanyarodni vele. De itt is vigyázni kell, hisz városban is használod és rossz utakon is tehát meg kell találni a középvonalat itt.

MéRegzsák

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6332 Dátum: 2010.08.05 21:25:27 »
"A hasonló katergoriás autókra komolyan mondom rakj félre a fiókba alkatrészre min.500ezret!!"

ford focus st, renault megane rs, mazda rx8 stb....
erre gondoltam

egyébként a TS corollák most nagyon ár alatt vannak!!!
Én 3 hónapja 3.290m-ért adtam el.
Az erősen sérült múltal rendelkező már nincs fent, a 2.190m az 1zz motoros. azt akartam Én megvenni.
útána már nagyon komoly a mezőny! sok sikert!!!!!

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6333 Dátum: 2010.08.05 22:07:27 »
"A hasonló katergoriás autókra komolyan mondom rakj félre a fiókba alkatrészre min.500ezret!!"

ford focus st, renault megane rs, mazda rx8 stb....
erre gondoltam

egyébként a TS corollák most nagyon ár alatt vannak!!!
Én 3 hónapja 3.290m-ért adtam el.
Az erősen sérült múltal rendelkező már nincs fent, a 2.190m az 1zz motoros. azt akartam Én megvenni.
útána már nagyon komoly a mezőny! sok sikert!!!!!


Köszi, igyekszem egy jót találni, egy számomra elérhető áron.
Azért ez még fenn van. Ezt én megnéztem. Ez sem éppen makulátlan. Az eleje le volt bontva..., bár igaz, viszonylag szépen lett összerakva.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts-4035025
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: TS
« Válasz #6334 Dátum: 2010.08.05 22:16:23 »
Érdekes... én Békéscsabán lakom már 3 éve, de ezt a kocsit még egyszer sem láttam (arra emlékeznék, amúgy sincs Csabán TS)
Mondjuk az ára elég nevetséges... és hol van ez a piroshoz képest?!  :whistling:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

celicás

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re: TS
« Válasz #6335 Dátum: 2010.08.05 22:16:39 »
Ha sok pénzed van akkor tuningolhatsz tovább is mint amit írtam, Angliában van egy profi cég, aki ért a Toyota ECU-khoz és újraírják neked a gyújtás és az injektortáblát anélkül, hogy be kéne szerezned egy piggyback ECU-t , meghülyítve vele a gyári diagnosztikát. Állitanak a VVTLI ponton is, hogy hamarabb legyen lift pl. 6000-nél és ne 6400-nál. Természetesen a 2ZZ-hez teljeskörű turbósítást vagy kompresszorosítást is vállalnak.
Ha lesz rá pénzed. 260 lóig elmehetsz.

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6336 Dátum: 2010.08.05 22:20:42 »
Az általad leírtak alapján - ha jól értem - ez a "semmire nem jó" kategória. Nekem egy másik kocsira biztos nincs pénzem, úgyhogy valahogy meg kell oldanom a két egyszerre felmerülő igényemet (azzal a megjegyzéssel, hogy sem versenyezni, sem egy 1,4-esben ülni nem szeretnék). Szerintem a magamfajta ember igényei talán Tőled távol állnak, talán ezért nehéz ezzel azonosulnod. Persze az is lehet, hogy tévedek...
De persze nem szeretnék a beszélgetésetekbe beleszólni... , mert nyilván nálam nem is fog felmerülni a versenyzés igénye és az ahhoz szükséges fejlesztés.

Nem, szó sincs erről a TS Corolla egy nagyszerű autó a maga nemében és a TS Celica is, amit megnéztem. Utcára.
Utcára te vagy a király a középkategóriások és még néhány magaskategóriás között is mind gyorsulásban mind sebességben. És a Corollán ez nem látszik meg olyan kis szelid. A Celicát meg egy szupergyorsnak hiszik az átlagautósok de csak a TS Celica az a sima nem.
Mind szívómotor elnyűhetetlen de nem kell tiltásig pörgetni csak néha-néha, hogy el ne lustuljon :))
Meg lássák, hogy ez nem egy 1.6-os Golfot fog leverni hanem egy AUDIT vagy egy BMW-t is akár.
De ez mind utcára értem.
Tuning: szerintem erre túl sokat nem kell költened ez pont ki lett hegyezve erre a 192 lóra és az annyi is. Ami még hozhat egy direktszűrő de ne a gagyi és egy könnyített lendkerék, hogy hamarabb elérje a redline-t, ahol Szutijz is szereti hajtani. :) A Celicára ráfér egy jófajta body kit szett mert a gyári kinézete elég szegényes és rengeteget dob rajta egy ilyen. Bár az se olcsó.
Plusz ültetés, sportrugók, sportgátlók, hogy keményebben lehessen kanyarodni vele. De itt is vigyázni kell, hisz városban is használod és rossz utakon is tehát meg kell találni a középvonalat itt.

ok, akkor szerintem értjük egymást. Nekem több nem kell, és ha meg is tudok egyet venni, biztos nem fogok egy jódarabig költeni a plusz felszerelésekre. Éppen ezért is kellene egy olyan állapotút találnom, amire nem is kell költenem sokáig.

Őszintén szólva a teljesen gyári kinézetű TS egy szép kerékkel, esetleg fóliával (de nem többel!) éppen azért tetszik, mert aki nem tudja, hogy mi van a géptető alatt (mert nem is "mutatja" magát erősnek), az egy lefitymáló "ez csak egy egyszerű Corolla" mondattal nagyot nézhet a lámpánál... vagy mikor le akar tolni a pályán. Nekem ez lenne az igazi élmény. (hogy mikor a német márkákkal feszítő 20 éves suhancok arcán a csodálkozást ne is lássam az egyre növekvő távolság miatt a tükörben. Elég ha tudom, hogy ott van...) :)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6337 Dátum: 2010.08.05 22:21:17 »
Csak tuning alapnak ne egy toldozott-foltozott roncsot vegyél.  ;)

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6338 Dátum: 2010.08.05 22:24:26 »
Érdekes... én Békéscsabán lakom már 3 éve, de ezt a kocsit még egyszer sem láttam (arra emlékeznék, amúgy sincs Csabán TS)
Mondjuk az ára elég nevetséges... és hol van ez a piroshoz képest?!  :whistling:

Fura... szerintem igazából nem akarja eladni...
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: TS
« Válasz #6339 Dátum: 2010.08.05 22:24:52 »
Az általad leírtak alapján - ha jól értem - ez a "semmire nem jó" kategória. Nekem egy másik kocsira biztos nincs pénzem, úgyhogy valahogy meg kell oldanom a két egyszerre felmerülő igényemet (azzal a megjegyzéssel, hogy sem versenyezni, sem egy 1,4-esben ülni nem szeretnék). Szerintem a magamfajta ember igényei talán Tőled távol állnak, talán ezért nehéz ezzel azonosulnod. Persze az is lehet, hogy tévedek...
De persze nem szeretnék a beszélgetésetekbe beleszólni... , mert nyilván nálam nem is fog felmerülni a versenyzés igénye és az ahhoz szükséges fejlesztés.

Nem, szó sincs erről a TS Corolla egy nagyszerű autó a maga nemében és a TS Celica is, amit megnéztem. Utcára.
Utcára te vagy a király a középkategóriások és még néhány magaskategóriás között is mind gyorsulásban mind sebességben. És a Corollán ez nem látszik meg olyan kis szelid. A Celicát meg egy szupergyorsnak hiszik az átlagautósok de csak a TS Celica az a sima nem.
Mind szívómotor elnyűhetetlen de nem kell tiltásig pörgetni csak néha-néha, hogy el ne lustuljon :))
Meg lássák, hogy ez nem egy 1.6-os Golfot fog leverni hanem egy AUDIT vagy egy BMW-t is akár.
De ez mind utcára értem.
Tuning: szerintem erre túl sokat nem kell költened ez pont ki lett hegyezve erre a 192 lóra és az annyi is. Ami még hozhat egy direktszűrő de ne a gagyi és egy könnyített lendkerék, hogy hamarabb elérje a redline-t, ahol Szutijz is szereti hajtani. :) A Celicára ráfér egy jófajta body kit szett mert a gyári kinézete elég szegényes és rengeteget dob rajta egy ilyen. Bár az se olcsó.
Plusz ültetés, sportrugók, sportgátlók, hogy keményebben lehessen kanyarodni vele. De itt is vigyázni kell, hisz városban is használod és rossz utakon is tehát meg kell találni a középvonalat itt.

ok, akkor szerintem értjük egymást. Nekem több nem kell, és ha meg is tudok egyet venni, biztos nem fogok egy jódarabig költeni a plusz felszerelésekre. Éppen ezért is kellene egy olyan állapotút találnom, amire nem is kell költenem sokáig.

Őszintén szólva a teljesen gyári kinézetű TS egy szép kerékkel, esetleg fóliával (de nem többel!) éppen azért tetszik, mert aki nem tudja, hogy mi van a géptető alatt (mert nem is "mutatja" magát erősnek), az egy lefitymáló "ez csak egy egyszerű Corolla" mondattal nagyot nézhet a lámpánál... vagy mikor le akar tolni a pályán. Nekem ez lenne az igazi élmény. (hogy mikor a német márkákkal feszítő 20 éves suhancok arcán a csodálkozást ne is lássam az egyre növekvő távolság miatt a tükörben. Elég ha tudom, hogy ott van...) :)
:D az számból vetted ki a szót!!! Sokszor a TUDAT (nem kiabáltam ;)) többet jelent, az, hogy lerúghatnám a szántóra, ha akarnám...  :devil: pont így gondolom én is, pont ezért vennék egyet, ha lenne rá pénzem  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: TS
« Válasz #6340 Dátum: 2010.08.05 22:27:35 »
Érdekes... én Békéscsabán lakom már 3 éve, de ezt a kocsit még egyszer sem láttam (arra emlékeznék, amúgy sincs Csabán TS)
Mondjuk az ára elég nevetséges... és hol van ez a piroshoz képest?!  :whistling:

Fura... szerintem igazából nem akarja eladni...
Ezt legalább annyi ideje hirdeti, mit a pirosat, több, mint egy éve! És, ha jól emlékszem, nem is került ennyibe... asszem valami 3,29M volt, vagy ilyesmi, 3M fölött kicsivel.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6341 Dátum: 2010.08.05 22:30:42 »
Az általad leírtak alapján - ha jól értem - ez a "semmire nem jó" kategória. Nekem egy másik kocsira biztos nincs pénzem, úgyhogy valahogy meg kell oldanom a két egyszerre felmerülő igényemet (azzal a megjegyzéssel, hogy sem versenyezni, sem egy 1,4-esben ülni nem szeretnék). Szerintem a magamfajta ember igényei talán Tőled távol állnak, talán ezért nehéz ezzel azonosulnod. Persze az is lehet, hogy tévedek...
De persze nem szeretnék a beszélgetésetekbe beleszólni... , mert nyilván nálam nem is fog felmerülni a versenyzés igénye és az ahhoz szükséges fejlesztés.

Nem, szó sincs erről a TS Corolla egy nagyszerű autó a maga nemében és a TS Celica is, amit megnéztem. Utcára.
Utcára te vagy a király a középkategóriások és még néhány magaskategóriás között is mind gyorsulásban mind sebességben. És a Corollán ez nem látszik meg olyan kis szelid. A Celicát meg egy szupergyorsnak hiszik az átlagautósok de csak a TS Celica az a sima nem.
Mind szívómotor elnyűhetetlen de nem kell tiltásig pörgetni csak néha-néha, hogy el ne lustuljon :))
Meg lássák, hogy ez nem egy 1.6-os Golfot fog leverni hanem egy AUDIT vagy egy BMW-t is akár.
De ez mind utcára értem.
Tuning: szerintem erre túl sokat nem kell költened ez pont ki lett hegyezve erre a 192 lóra és az annyi is. Ami még hozhat egy direktszűrő de ne a gagyi és egy könnyített lendkerék, hogy hamarabb elérje a redline-t, ahol Szutijz is szereti hajtani. :) A Celicára ráfér egy jófajta body kit szett mert a gyári kinézete elég szegényes és rengeteget dob rajta egy ilyen. Bár az se olcsó.
Plusz ültetés, sportrugók, sportgátlók, hogy keményebben lehessen kanyarodni vele. De itt is vigyázni kell, hisz városban is használod és rossz utakon is tehát meg kell találni a középvonalat itt.

ok, akkor szerintem értjük egymást. Nekem több nem kell, és ha meg is tudok egyet venni, biztos nem fogok egy jódarabig költeni a plusz felszerelésekre. Éppen ezért is kellene egy olyan állapotút találnom, amire nem is kell költenem sokáig.

Őszintén szólva a teljesen gyári kinézetű TS egy szép kerékkel, esetleg fóliával (de nem többel!) éppen azért tetszik, mert aki nem tudja, hogy mi van a géptető alatt (mert nem is "mutatja" magát erősnek), az egy lefitymáló "ez csak egy egyszerű Corolla" mondattal nagyot nézhet a lámpánál... vagy mikor le akar tolni a pályán. Nekem ez lenne az igazi élmény. (hogy mikor a német márkákkal feszítő 20 éves suhancok arcán a csodálkozást ne is lássam az egyre növekvő távolság miatt a tükörben. Elég ha tudom, hogy ott van...) :)
:D az számból vetted ki a szót!!! Sokszor a TUDAT (nem kiabáltam ;)) többet jelent, az, hogy lerúghatnám a szántóra, ha akarnám...  :devil: pont így gondolom én is, pont ezért vennék egyet, ha lenne rá pénzem  ;)

remek, így terjed az influenza... :)
10 éve kis Polskim volt... egyszer láttam egyet Abarth tuninggal (semmi nem látszott rajta, csak egy kis embléma a hátulján, az is csak a hozzáértő szemeknek). nem akartam elhinni. De nyilván nem azért volt Polskim, mert megengedhettem volna magamnak a tuningolását. De az érzés talán hasonló lehet a TS-hez.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6342 Dátum: 2010.08.05 22:32:12 »
Érdekes... én Békéscsabán lakom már 3 éve, de ezt a kocsit még egyszer sem láttam (arra emlékeznék, amúgy sincs Csabán TS)
Mondjuk az ára elég nevetséges... és hol van ez a piroshoz képest?!  :whistling:

Fura... szerintem igazából nem akarja eladni...
Ezt legalább annyi ideje hirdeti, mit a pirosat, több, mint egy éve! És, ha jól emlékszem, nem is került ennyibe... asszem valami 3,29M volt, vagy ilyesmi, 3M fölött kicsivel.

Ez nekem azt mutatja, hogy egyre inkább nem akarja eladni. Imádja hirdetni... nincs ezzel semmi gond. :)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Supra TT

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: TS
« Válasz #6343 Dátum: 2010.08.05 22:34:08 »
Érdekes... én Békéscsabán lakom már 3 éve, de ezt a kocsit még egyszer sem láttam (arra emlékeznék, amúgy sincs Csabán TS)
Mondjuk az ára elég nevetséges... és hol van ez a piroshoz képest?!  :whistling:

Fura... szerintem igazából nem akarja eladni...
Ezt legalább annyi ideje hirdeti, mit a pirosat, több, mint egy éve! És, ha jól emlékszem, nem is került ennyibe... asszem valami 3,29M volt, vagy ilyesmi, 3M fölött kicsivel.

Ez nekem azt mutatja, hogy egyre inkább nem akarja eladni. Imádja hirdetni... nincs ezzel semmi gond. :)


in this price its good car :))

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6344 Dátum: 2010.08.05 22:34:57 »
Közben előléptettek "Újonc"-ból "Kezdő"-vé... Nem hiába, végig kell járni a ranglétrát.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."