Teljesen más vezetőt kíván meg a két autó. A TS a vérbeli japán pörgésről szól, az olyan embereknek való, aki imádják a fodulatot és a visító motorhangot.
Ennek a fogyasztása magasabb és alul nyomatékszegényebb sokkal. Viszont jobban megy, mint a diesel.
A diesel a pörgetést utáló embereknek jó választás, akik olyan vezetők, hogy alapból nem szeretnek száguldozni, viszont jó, ha érzik az erőt a kocsijukban. Illetve a fogyasztásra érzékenyebbeknek is ez való inkább.
Ha menne vele sokat gyorsan, dinamikusan, néha versenypályán is, akkor minden féle képpen TS. Ha néha kell egy kicsit kigyorsítani, illetve sok a pályamenet, de alapból nyugis az illető, akkor diesel. Akármilyen erős ez a diesel motor, a tolást hosszú távon messze nem bírja úgy, mint egy TS, ugyanis nem arra van kitalálva.
A TS nem csak a motorban különbözik, hanem a féke és a futóműve is másabb, sportosabbra van hangolva. Az egész autó karaktere sportos, míg egy 177-es diesel Aurisé inkább úrias, amiben ott lapul az erő, amit néha elő lehet csalogatni...
Az új vs. régi autó kérdést mindenkinek magának kell eldöntenie. Ki mennyit mer bevállalni, mennire fontos az új szag, stb... Aki pályázós megszállott, az 5x előbb venne használt TS-t, viszont aki konzervatívabb, nyugisabb, annak meg egy új kocsi okoz nagyobb örömöt.
Én egy használt TS-t vennék, mert én imádom a pörgést és a diesel hangtól feláll a hátamon a szőr, de ez egy másik story...