Na kicserélték az első lengéscsillapítókat (Monrow gázos). Most jobb,bár kicsi hangja még most is van neki...
Kicseréték az üzemanyagszűrőt is (Mahle).
Meg említettem nekik (Mercedes szalon - Bosch szervíz) ,hogy kicsit erőteljes a járása a motornak. Ezen segített egyrészt a szűrő csere. Kimérték az injektorok állapotát,jó minden érték, a 4. hengernél egy kicsit alacsonyabb a nyomás. A szétborítást nem ajánlják ,viszont ajánlottak egy injektor tisztító adalék öntést,Castrol TDA. Meg kaptam egy "kapuccsínót" is
Valaki találkozott már ilyennel?
A motorhang erőteljes, vagy a vibrációt érzed túl erősnek? És ez kezdettől fogva ilyen, vagy hol ilyen, hol olyan? Ha pl. alapjáraton a fojtó-szelep nyitva marad, akkor sokkal dübörgősebben jár a motor. De ha valamilyen injektor-csere miatti hókusz-pókusz miatt az ECU nem csinálja meg a pilot-befecskendezést, akkor is rezgősebb, és zajosabb a közvetlen befecskendezés. (Pl. úgy tudom, hogy a Fordoknál injektor csere urán 1-2 ezer kilométerig nincs Pilot-adag, amíg meg nem tanulja az új injektor ideális adagnagyságát.) A Toyotánál van az injektoroknak egy kódja, de az 1CD-motoroknál az injektorban van egy ellenállás is, aminek az értéke a gyártási szórásból eredő eltérések kompenzációját hivatott hordozni.
Én az 1CD-motoros Avensisemnél többször éreztem úgy, hogy most hangosabb, most finomabb a járása. Egy biztos, télen mindíg keményebb, rezgősebb volt, mint nyáron. Talán a fáradtabb, ridegebb motortartók miatt, plusz a télen kevésbé porlasztahtó gázolaj miatt...fene se tudja. Az enyémban már a kilóméter is igen sok volt, szóval simán a befecskendezők kopása is lehet a ludas. A kopás alatt azt értem, hogy működési limiten bőven belül van, de az újkori porlasztási minőségtől messze elmarad.