Természetesen nem vitatom, hogy ezek idegesítő dolgok, és elhiszem, hogy léteznek, utánanézés nélkül is.
Azt gondoltam sarkosnak, hogy belefut az ember egy ilyen hibahalmazba, ami dühítő, de nem olyan nagy kaliberű szerintem, hogy "soha többé".
Az autó attól még jön-megy, "csak" vinnyog meg zörög. Nekem is most a 24 éves Carinán zörög valami, majd ha lesz időm, megkeresem mitől. Ebben is sikerült belefutni a gyári gyűrűhibás sorozatba. Attól még megbízhatónak gondolom, és legközelebb is Toyotát szándékozok majd venni, pedig tudom, hogy azok már nem lesznek olyan megbízhatóak (99%), de a többi márka után nézve akkor is ez a döntés (ha azok nem zörögnek is esetleg, viszont temérdek más, szerintem komolyabb bánatuk van, lelkiismeretes karbantartás mellett is, és ez főleg bajom).
6 millió esetén egyébként simán érdemes keresni egy "jobb hírű" autót toyotás berkekből, én például nagyon szemeztem a Lexus-okkal (RX), vagy a Highlanderrel is, mivel egyre jobban a hétszemélyesek felé fordulok. Megjegyzés: Lexust tudtommal még mindig Japánban szerelik össze, szvsz nem véletlenül, anno a Carina is ott kezdte. Több tapasztalat van a használtakról, javítottak rajtuk új koruk óta, de használt na, az igaz. Viszont a használati értéke nem biztos, hogy kevesebb, sőt. Jót kifogni persze nem egyszerű, ezért értem meg valahol, ha valaki újat akar mindenképpen.