1. Azt mondják toyotába nem szabad gázt tenni. A vvti-lpg-száguldozás veszélyes elegy, főleg a szelepeknek.
2. A gázrendszereknek van élettartamuk 1-2 százezer.
3. Gázos autót csak arra specializálódott műhelyek javítanak, ahol pl. nem hegesztenek.
4. A gázrendszerrel lehetnek apró nyűgök, nem az alkatrész drága, hanem a hibafeltárás.
5. A gázrendszerrel vannak járulékos fix költségek pl. nyomáspróba.
Nem is akarom folytatni teljesítménycsökkenés,tartály helyigény, kis gázos hatótáv,gázkutak száma,árai stb stb
Egyébként pofás járgány, meg környezetbarát, meg olcsó a km költség, az adóemeléssel is olcsóbb bizonyos esetekben a dieselnél, ráadásul az LPG még mindig melléktermék, finomítási hulladék.
Amikor mindenkinek egyértelmű, hogy beltérben gázos targoncát kell használni fogalmam sincs miért nem számít különösen környezetbarátnak és támogatandónak.
én ettöl a gáztol tartok...
gáznál hiányos a kenés...kitudja nyirni a motort hamar...
lökös törése nem gond,az javithato...de ha a motor gatya,az nagyobb baj.
felhivom majd az eladot...