Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2883066 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8970 Dátum: 2012.10.09 20:07:30 »
Én is  :D.

Én időnként lehúzom az élét egy papírzsebkendővel, az leszedi róla a koszt, de ha az sem segít, akkor megy a levesbe. A mostani karácsonykor lesz 3 éves, de még jó. (gyári vettem, akkor olyan 10 ezer körül).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

lesliev

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8971 Dátum: 2012.10.09 20:59:11 »
Nem lehúzás. Tudod az árát, nem veszed meg, nem húznak le ;)

Amúgy két füllel van bepattintva, alátétezni nem lehet. A bontó járható út.

Sikerül a végére járni az ablakmosó problémámnak !   :clap:
A gondot az előző tulaj, vagy szerelő gondatlansága okozta  :devil: aki lustaságból rossz helyen vezette el a gumicsövet , amit nyilván egy tisztítás alkalmával kihúzott a helyéről. A lecsukott gépháztető "zsanérja" elszorította a csövet, ez okozott jelentős nyomáscsökkenést, ami miatt a vízsugár nem ment elég magasra. Sikerült megtalálni és elhárítani. És némi irányváltoztatást el lehet érni a spriccni hátsó fele alá behelyezett ék alakúra reszelt műanyag "alátéttel", igaz ez max 2mm lehet, de ennyivel megemelkedik a spriccni eleje, és ez elég lehet a finom beállításhoz. (nekem elég volt). A spriccnin valójában nincs mi elromoljon, hiszen csak egy lyuk, de azért továbbra is fenntartom, hogy a márkaszervíz ára felháborítóan magas.   :nono:

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8972 Dátum: 2012.10.09 22:27:53 »
... És némi irányváltoztatást el lehet érni a spriccni hátsó fele alá behelyezett ék alakúra reszelt műanyag "alátéttel", igaz ez max 2mm lehet, de ennyivel megemelkedik a spriccni eleje, és ez elég lehet a finom beállításhoz. (nekem elég volt). A spriccnin valójában nincs mi elromoljon, hiszen csak egy lyuk, de azért továbbra is fenntartom, hogy a márkaszervíz ára felháborítóan magas.   :nono:
Nem hiszem el, hogy a spriccnit ne lehetne egy gombostűvel finoman irányba állítani. A régebbi modelleken ez még remekül működött. 
1.4VVti (2004)

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8973 Dátum: 2012.10.09 23:54:59 »
Nem hiszem el, hogy a spriccnit ne lehetne egy gombostűvel finoman irányba állítani. A régebbi modelleken ez még remekül működött.
Én ezzel a módszerrel rendszerint szoktam állítgatni.

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8974 Dátum: 2012.10.10 08:12:56 »
Én ezzel a módszerrel rendszerint szoktam állítgatni.
Persze. Nálam is működik. Szerintem az Aurison is működnie kell.
1.4VVti (2004)

kepi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 67

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8976 Dátum: 2012.10.10 09:25:20 »
Részvények meg emiatt esnek ->  [rohog] Nem, hogy emelkedne, hiszen ezért lehet más autógyár nem is rendezne visszahívást.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

lesliev

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8977 Dátum: 2012.10.10 17:53:53 »
Nem hiszem el, hogy a spriccnit ne lehetne egy gombostűvel finoman irányba állítani. A régebbi modelleken ez még remekül működött.
Olvass vissza néhány oldalt, meg fogod találni. NEM lehet állítani a spriccelés szögét  :no: , nincs a spriccniben semmilyen elmozdítható alkatrész ... Szerintem az "újabb" modelleken, ahol a spriccni a gépháztető aljára van szerelve mindegyiken így van.

juszufat

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 328
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8978 Dátum: 2012.10.10 19:29:06 »
Olvass vissza néhány oldalt, meg fogod találni. NEM lehet állítani a spriccelés szögét  :no: , nincs a spriccniben semmilyen elmozdítható alkatrész ... Szerintem az "újabb" modelleken, ahol a spriccni a gépháztető aljára van szerelve mindegyiken így van.
Értem. Kár! De azt nem igazán értem, hogy miért spórolnak a gyárak ilyen apróságokon.
1.4VVti (2004)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8979 Dátum: 2012.10.10 22:52:34 »
Ez nem spórolás. Így tudja biztosítani azt, hogy mindig olyan lesz, ahogy megtervezték és nem állítódik el.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8980 Dátum: 2012.10.10 23:27:00 »
Evvel a legùjabb gyàri Toyota visszahivàssal kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy ilyen esetekben a képviselet veszi fel a kapcsolatot az ügyféllel, vagy a gépkocsik tulajdonosai kell jelentkezzenek a képviseletnél?
Meg az sem tiszta, hogy az auto gyàrtàsi helye a mérvado, vagy az az orszàg, ahol az autot megvàsàrolta?
Fel tud esetleg valaki vilàgositani ezekben a dolgokban? Elöre is köszi.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8981 Dátum: 2012.10.11 08:01:00 »
Gondolom az alvázszám lesz a mérvadó. Elvégre nálunk is vannak eredetileg más piacra szánt autók, amik végülis mégis itthon lettek elsőször üzembe helyezve.
         

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8982 Dátum: 2012.10.11 08:22:00 »
Evvel a legùjabb gyàri Toyota visszahivàssal kapcsolatban szeretném kérdezni, hogy ilyen esetekben a képviselet veszi fel a kapcsolatot az ügyféllel, vagy a gépkocsik tulajdonosai kell jelentkezzenek a képviseletnél?
Ne foglalkozz vele, ha viszed a következő olajcserére, akkor megoldják ha kell. Én is ezt fogom tenni.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8983 Dátum: 2012.10.11 10:03:03 »
Sziasztok! Az utolsó (180 ekm) szerviznél szóltak (Toyota KOTO), hogy kb. 5000 km múlva esedékes a fékszerviz: elől-hátul, betétek + tárcsák. Odáig eljutottam, hogy visszaolvasgattam: a többség Texstar, ATE, TRW, páran Jurid, Brembo esetleg Nipparts fékalkatrészeket használ. Ezekkel jók a tapasztalatok. Én eddig csak elöl cseréltettem betéteket, és nálam a Texstar tökéletesen bevált. Hátra Texstar betétekre kaptam is jó árat (tárcsára nem - nem gyártanak?). Hátsó tárcsákban, messze a Ferodo elérhető a legjobb áron, ilyet használt már valaki? Vállalható minőség? Előre Brembo tárcsákra kaptam a legjobb ajánlatot, viszont itt a Texstar elég húzósnak tűnik, főleg a hátsó betétgarnitúra árához képest. Mivel a fék igen komoly biztonsági tényező, ezért fontos, hogy megtaláljam az ésszerű arányt az ár/ érték viszonyban. Előre is köszönöm, ha megosztjátok a tapasztalataitokat, véleményeteket, ezzel kapcsolatosan!  :)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8984 Dátum: 2012.10.11 10:09:25 »
Nálam volt róla, szó, hogy Brembo szett lesz, de TZoli azt mondta, hogy vannak velük minőségi problémák.
Így előre ATE lett (tárcsa + betét), hátra pedig Ferodo tárcsa, Ferodo premier betétekkel. Nagyon meg vagyok velük elégedve. Nagyon tetszik, hogy az ATE alig porol (nyilván igen, csak nem fekete színű a por), így sok-sok autópályás menet után sem lesz fekete a felni, ami azért korábban eléggé zavart.
Szóval ajánlom ezt a kombinációt, hozzátéve, hogy sokkal olcsóbban is ki lehet hozni, de én minőséget akartam, és az ár másodlagos szempont volt.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...