Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2883078 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

barna.czukor

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3300 Dátum: 2009.05.05 17:25:36 »
Viszont ugyazaz a valtoja, mint az 1.4-nek, igy autopalyan ez sem porog keveset...

A tiéd 130-nál és 150-nél kb. mennyit eszik?
Az enyém szerintem sok.

130:7,5-8l
150:8-8,3l

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3301 Dátum: 2009.05.05 21:03:29 »
Viszont ugyazaz a valtoja, mint az 1.4-nek, igy autopalyan ez sem porog keveset...
A tiéd 130-nál és 150-nél kb. mennyit eszik?

Nem tudom, masfel eve nincs fedelzeti komputerem, allandoan fals adatokat mutatott, mindig 0.5-0.8L-el tobbet, mint a valos. Most mar Tutinet hasznalja, neki szereltem be a tonkrement CD-s fejegysege helyere. Az emlekezetemre tudok tamaszkodni es a 100-as benzin + Castrol 0w-40-es olajjal olyan 140-150 korul 7.9-8.0L-es atlagok jottek ki Becs-BP oda vissza. A mostani konfiguracioban pedig 7.3L 130km/h Becs-BP oda vissza, de ez picit mas teszta. A rekorddontesem szerintem a heten lesz, eddig 590km es meg nem vilagit a lampa (ebben volt BP-Gyomaendrod (380km kb) oda es vissza 90-120km/h, neha joval tobb rovidebb szakaszokon...vrmmm pssztttt  es 50 perces allas a dugoban ma Mogyorod/Veresegyhaza + varosi maszkalas nem tul lassan). Ha jol csinalom meglesz a 7.2L-es atlag.
« Utoljára szerkesztve: 2009.05.05 21:08:10 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Satriani

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3302 Dátum: 2009.05.05 21:57:25 »
...A mostani konfiguracioban pedig 7.3L 130km/h Becs-BP oda vissza...

Ez korrekt, az enyém sincs sokkal 7 alatt 2,3-ra fújt gumikkal.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3303 Dátum: 2009.05.05 22:20:48 »
Ez korrekt, az enyém sincs sokkal 7 alatt 2,3-ra fújt gumikkal.

 ::) Majd gyere el az egyik talira es elotte egyeztessunk. :cool2:
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3304 Dátum: 2009.05.06 06:04:08 »
Ha mindig tojassal a pedal alatt jarsz, akkor bekoszolodhat a motor belul, ekkor van, hogy egy tartosabb porgos autopalyazas utan rajossz, hogy van kraft a motorban, mert a szennyezodesek kiegtek.

Bingó! Erről vitáztunk pár hete Zénókával és leszilacival - tudniillik szerintük ilyesmi nem létezik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3305 Dátum: 2009.05.06 06:09:21 »
Ez korrekt, az enyém sincs sokkal 7 alatt 2,3-ra fújt gumikkal.

Mármint 130-nál 7 alatt? Az nem is rossz.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3306 Dátum: 2009.05.06 06:11:55 »
Egyébként tanulságos (és helyenként döbbenetes) volt végigolvasni ezt a sok infót az ECU-ról és működéséről  :yes: ... De a resetelés módja nekem még nem teljesen tiszta. Leveszed a negatív sarut, ezután megnyomod 5x - 7x a fékpedált, majd ezután vársz 5 percet, és csak ezt követően rakod vissza a sarut? Jól értem, hogy így kell? Vagy az 5 perc várakozás és a fékpedál-nyomkodás kiváltják egymást, tehát alternatív megoldások? Vagy hogy van ez?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3307 Dátum: 2009.05.06 08:36:18 »
Bingó! Erről vitáztunk pár hete Zénókával és leszilacival - tudniillik szerintük ilyesmi nem létezik.

Pedig abszolut van. Harom napig egy E12-es 1.4-es szervizes csereautom volt. Ledobbentem, hogy mennyire nem ment. Aztan autopalyaznom kellett es picit meg lett hajtva, sokkal jobb lett.

A resetnel az a lenyeg, hogy teljesen eltunjon a toltes az atmeneti tarolokbol, ezert a tobbfele variacio.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3308 Dátum: 2009.05.06 09:13:42 »
Computer összes kábelének lehúzása is segíthet !
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Satriani

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3309 Dátum: 2009.05.06 09:20:04 »
Mármint 130-nál 7 alatt? Az nem is rossz.

Ja-ja, én sem panaszkodom. Olyan 6,7-6,9 a pillanatnyi fogyi sík úton, 130-nál. Múlt héten Debrecenből jöttem haza, ráértem, zenét hallgattam, igyekeztem egy pillanatra sem 140 fölé menni, itthon a fedcomp 6,9-es átlagot mutatott.

10W40-es olaj van benne, a gumi sem egy Energy Saver (Bridge ER300), szóval mehetne ez lejjebb is. Mondjuk 4 év rutinja van mögötte, az első nyáron simán megetettem vele 8,5-et ilyen tempónál.

160-nál már zabál rendesen. A múlt htei debreceni túránál odafelé késésben voltam, végig 160-170-nel mentem, 10,7-et mutatott a BC. Hazafelé direkt nulláztam, kíváncsi voltam, mennyibe kerül az a mínusz néhány perc menetidő. Hát ennyibe.

Satriani

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3310 Dátum: 2009.05.06 09:21:56 »
::) Majd gyere el az egyik talira es elotte egyeztessunk. :cool2:

Hú, ezekben a talikban nem vagyok otthon. Mikor, hol lesz a következő?

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3311 Dátum: 2009.05.06 10:36:32 »
Minden pentek este, reszletek itt: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=157.1770
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Satriani

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3312 Dátum: 2009.05.06 10:40:48 »
Köszi. Ez ott van az Árkádtól párszáz méterre, ha jól sejtem. Lehet, hogy most pénteken arra is megyek. Még nem tudom a programot, de elvileg Pesten leszek.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3313 Dátum: 2009.05.06 11:08:43 »
Azaz, jól sejted. :)
         

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3314 Dátum: 2009.05.06 11:45:20 »
Mármint 130-nál 7 alatt? Az nem is rossz.

Ja-ja, én sem panaszkodom. Olyan 6,7-6,9 a pillanatnyi fogyi sík úton, 130-nál. Múlt héten Debrecenből jöttem haza, ráértem, zenét hallgattam, igyekeztem egy pillanatra sem 140 fölé menni, itthon a fedcomp 6,9-es átlagot mutatott.

10W40-es olaj van benne, a gumi sem egy Energy Saver (Bridge ER300), szóval mehetne ez lejjebb is. Mondjuk 4 év rutinja van mögötte, az első nyáron simán megetettem vele 8,5-et ilyen tempónál.

160-nál már zabál rendesen. A múlt htei debreceni túránál odafelé késésben voltam, végig 160-170-nel mentem, 10,7-et mutatott a BC. Hazafelé direkt nulláztam, kíváncsi voltam, mennyibe kerül az a mínusz néhány perc menetidő. Hát ennyibe.
Nekem is pont ennyit - 6,8-6,9et- mutatott a fedcomp a hétvégi utam során: 300km (ebből 160km pálya 120-140közötti tempóval, a többi előváros és országút 100-110-el), összesen 3fő felnőtt ült a kocsiban.