Olyan, mintha belefulladna a sok benzinbe. Kötni leginkább az induláshoz tudnám, de nem csak hideg motorral. Melegen, szivató nélkül ugyanez van.
Adalékként még: volt olyan, hogy indulni sem indult pöccre, mert annyira megszívta magát, de ez csak 1x.
Javaslom , hogy keress egy olyan szervízt , ahol definitíve foglalkoznak Toyotákkal
Mégis csak jobb a :toy: márkaszerviz? Zugló környékén van megbízható, általatok ismert
és add elő nekik a tapasztalataidat , azzal , hogy ellenőrizzék/állítsák be a karburátort , a gyújtást , továbbá nézzék meg és szükség esetén cseréljék a gyertyákat és a légszűrőt . Ettől igen jó eséllyel meg fog oldódni a problémád ... Ja igen , és a benzinszűrőt sem ártana egyúttal kicserélni , mert az is okozhat ilyesmit . Aztán ott a Szonár által említett AC is
Te Palaczk, :axe: ezeket mennyiből csinálják meg nekem? Még egy autó ára? ;-)
Ti nem féltek szervizben hagyni a kocsit? Amiket én eddig hallottam, nem szívesen hagyom bárhol magára :disgusted:
Tényleg úgy hangzik , mintha sok benzint kapna ... De az is lehet , hogy túl keveset kap
... Ezt le kéne ellenőrizni . Legegyszerűbb : üzemmeleg motornál ültess be valakit a kocsiba , hogy túráztassa a motort szívvel-lélekkel , te meg figyeld a kipufogót . Ha feketés színű a kipufogógáz , amikor felpörög a motor , akkor egyértelmű , hogy benzinben túl dús a keverék . Következő lépésként megnézheted a gyújtógyertyákat (egy gyertyakulcs 1000 Ft-on belül van bármelyik autósboltban) . Az elektródák színe a mérvadó . Elvileg (jól beállított motornál) , középbarna (őzbarna) színűek kell legyenek . Ha ezzel szemben feketék , akkor megintcsak tuti , hogy túl dús a keverék . Ha viszont világos színűek , majdnem fehérek , akkor túl szegény :idea: ... Egyúttal ki is cserélheted a gyertyákat , lehet hogy ócskák már , és ezért (is) szarakodik a motorod . NGK-t vagy Densot vegyél , 4-5 ezer körül van a négy darab .
Szervíz :
felejtsd el a márkaszervízeket ! Minek akarsz odamenni egy 15 éves autóval ? Hogy megmagyarázzák neked , hogy ki kell cserélni egy rakás mindent , és felszámoljanak holmi iszonyatos órabéreket ? Á , fenét ! Egy FÜGGETLEN szervízt keress , ahol konyítanak valamit a Toyotához .
Ami az árakat illeti : független szervízben egy karburátor&gyújtás ellenőrzés-beállítás nem kerülhet többe 5-6 ezernél - sőt inkább kevesebb ! Emellett egy új légszűrő olyan 2000 körül van , a gyertyák árát már említettem . Mindez együtt jó eséllyel meg fogja oldani a problémádat
Ja , és még valami . Egy egészséges motornak azonnal fel kell pörögnie gázadásra , függetlenül attól , hogy hány lóerős és hány éves :!: