Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 786476 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3135 Dátum: 2017.01.20 15:11:09 »
A feloldják kimaradt az idézetedből, és  a kismértékben szócska sem szerepel az eredeti szövegben, de ez mindegy, hiszen látható hogy téged csak a neked tetsző tartalmú tájékoztató érdekel.
Az, hogy két anyag alapvető alkotó eleme megegyezik, az még nem azt jelenti, hogy minden tulajdonságában azonos, és feltétel nélkül helyettesíthetőek egymással.  Különböző adalékolással lehet befolyásolni a viselkedésüket, és alkalmassá tenni más és más felhasználásra.

Ez viszont teljesen lényegtelen, a lényeg az, hogy állításod szerint több mint 40 motorban használtál a technológiai leírásnak nem megfelelő, a gyártói szerint nem olajos környezetbe való anyagot, és másnak is ezt ajánlod. Szavaidból úgy veszem ki, hogy mindezt laboratóriumi ellenőrző vizsgálatok nélkül. Elég fura minőség ellenőrzés lehet azon a helyen, vagy a profit mindenek felett szemlélet uralkodik.

Mewryck

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3136 Dátum: 2017.01.20 20:25:23 »
Én is cseréltem mér pár szilentet benne.
De nekem a motor és váltótartó bakok jók,a tiédben mozog nagyon vagy miből gondolod hogy szétment?
Ja meg nyilván vezérlést is cseréltem amikor megvettem.
40ből megvolt akkor.
Indításkor,leállításkor nagyot "ránt",ill. ha bemelegedett,akkor a fordulatszám lemegy 600-700 közé és az egész kasztni "erősen reszket" ,berezonál minden, a kormányon látni-érezni a legjobban. Amint adok egy kis gázt, a fordulatszám emelkedésével arányosan csökken ez a rezgés. Pirosnál állva vagy tolatáskor elég idegesítő.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3137 Dátum: 2017.01.20 20:48:05 »
A feloldják kimaradt az idézetedből, és  a kismértékben szócska sem szerepel az eredeti szövegben, de ez mindegy, hiszen látható hogy téged csak a neked tetsző tartalmú tájékoztató érdekel.
Az, hogy két anyag alapvető alkotó eleme megegyezik, az még nem azt jelenti, hogy minden tulajdonságában azonos, és feltétel nélkül helyettesíthetőek egymással.  Különböző adalékolással lehet befolyásolni a viselkedésüket, és alkalmassá tenni más és más felhasználásra.

Ez viszont teljesen lényegtelen, a lényeg az, hogy állításod szerint több mint 40 motorban használtál a technológiai leírásnak nem megfelelő, a gyártói szerint nem olajos környezetbe való anyagot, és másnak is ezt ajánlod. Szavaidból úgy veszem ki, hogy mindezt laboratóriumi ellenőrző vizsgálatok nélkül. Elég fura minőség ellenőrzés lehet azon a helyen, vagy a profit mindenek felett szemlélet uralkodik.
nem vitázok veled ne haragudj legyen ugy ahogyan te gondolod
sarkosan gondolkozol.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3138 Dátum: 2017.01.20 20:50:35 »
Indításkor,leállításkor nagyot "ránt",ill. ha bemelegedett,akkor a fordulatszám lemegy 600-700 közé és az egész kasztni "erősen reszket" ,berezonál minden, a kormányon látni-érezni a legjobban. Amint adok egy kis gázt, a fordulatszám emelkedésével arányosan csökken ez a rezgés. Pirosnál állva vagy tolatáskor elég idegesítő.
valami nem okés akkor ha lemegy az alapjáratod.
inditás leállitás rántás az tényleg bak hiba de miért megy le vajon annyira az alapjárat.?
az adagoló tetején van egy nagy henger azt ha kicsavarod alatta van egy szűrő azt ki kell venni mert tele van kosszal.
ez amugy a mennyiség szabályzó szelep.

Gmatyi88

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3139 Dátum: 2017.01.20 21:06:58 »
Végül Loctite 5910 lett a megfelelő tömìtőanyag :)  Minden szempontbòl ideális.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3140 Dátum: 2017.01.20 21:24:15 »
Végül Loctite 5910 lett a megfelelő tömìtőanyag :)  Minden szempontbòl ideális.
jó lesz az csak nehogy ugy járj hogy jobban folyik majd mint előtte..

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3141 Dátum: 2017.01.20 22:02:50 »
Te jó ég mit nem agyalnak egyesek egy tömités miatt...
elképesztő
olyan gépeket csinálunk ami nem 1-2milliós,szóval nem nagyon kellene kioktatni
volt amikor a hengerfejet frankón lehuztam nyomatékkal,csak éppen kifujta hamar a tömitést.
a gyár akkor nem kalkulálta bele hogy egy csavar hogyan nyulik,vagy olyan márkát rak e bele mindenki stb.
de nehogy már egy 6csavart nyomatékkal keljen meghuzni ::)
igazi tudományos
Csakhát van akinek 2+ milliót ér a kocsija és lehet meg sem fordul a fejében, hogy nem a technológiai leírásnak megfelelő eljárással dolgoznak majd a kocsiján, holott neki az lenne az elvárása. Például én nem gondolnám, hogy olyan pasztát rak bele bármilyen szerelő ami rövid távon reakcióba léphet. Autótulajdonos szempontjából a több tízezres újraszerelés kockázata nem ér meg 600 forint spórolást a pasztán. Szerelő szempontjából érthető ha nem zavarja, hogy ismét hozzá kell majd nyúlni.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3142 Dátum: 2017.01.20 22:19:04 »
Végül Loctite 5910 lett a megfelelő tömìtőanyag :) 
Korrekt választás.-)

sarkosan gondolkozol.
Megtanultam miért van a technológia fegyelem. :surrender:

Gmatyi88

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3143 Dátum: 2017.01.21 19:22:14 »
Honnét tudnék szerezni generátorcsapágyat 2002 1.6 vvti hez??  Valamint a csapágy csere nagy munka??  Emelő nincsen csak aknárol tudunk dolgozni... Láng nál néztem oda van 50%kedvezményem. Remélem olyan 5-6zerből megvan?!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3144 Dátum: 2017.01.21 19:52:23 »
Minta alapján vettem az enyémhez csapágyakat csapágyboltból polcról, akkor ennyiből megvolt. Érdemes a bronzkeféket ellenőrizni/cserélni, azt márkaszervizben vettem, nem volt drága. Carinából simán fentről kényelmesen kijött.

TtkRN2

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3145 Dátum: 2017.01.22 00:56:22 »
Honnét tudnék szerezni generátorcsapágyat 2002 1.6 vvti hez??  Valamint a csapágy csere nagy munka??  Emelő nincsen csak aknárol tudunk dolgozni... Láng nál néztem oda van 50%kedvezményem. Remélem olyan 5-6zerből megvan?!
ha kivetted nézd meg a számát hanyas van benne.
mondok én is árat rá szerintem olcsóbbat.

dobó

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3146 Dátum: 2017.01.22 20:47:26 »
Honnét tudnék szerezni generátorcsapágyat 2002 1.6 vvti hez??  Valamint a csapágy csere nagy munka??  Emelő nincsen csak aknárol tudunk dolgozni... Láng nál néztem oda van 50%kedvezményem. Remélem olyan 5-6zerből megvan?!

Nekem 2.0 D4-D van abból nem lehet kivenni a generátort csak a féltengely kiszerelése után.
Ha úgy látod a te motortered tágasabb és kifér a helyéről akkor lehet szerencséd és megúszod a nagy melót.

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3147 Dátum: 2017.01.23 08:46:22 »
Nekem 2.0 D4-D van abból nem lehet kivenni a generátort csak a féltengely kiszerelése után.
Ha úgy látod a te motortered tágasabb és kifér a helyéről akkor lehet szerencséd és megúszod a nagy melót.

Ha rákeresel a nevezett benzines motorra, akkor a képeken látható, hogy a generátor jól hozzáférhető helyen van a motor elejére biggyesztve.

Érdekes, hogy a Toyodiy-en sem lehet külön megnézni a csapágyak cikkszámát ehhez a generátorhoz. A dízelnél 1 perc alatt megvolt, hogy milyen méretű csapágyak kellenek bele, itt egy kicsit többet kell keresgélni.

kori01

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 177
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3148 Dátum: 2017.01.23 12:12:21 »
Ha rákeresel a nevezett benzines motorra, akkor a képeken látható, hogy a generátor jól hozzáférhető helyen van a motor elejére biggyesztve.

Érdekes, hogy a Toyodiy-en sem lehet külön megnézni a csapágyak cikkszámát ehhez a generátorhoz. A dízelnél 1 perc alatt megvolt, hogy milyen méretű csapágyak kellenek bele, itt egy kicsit többet kell keresgélni.
ha kivenné rámér tolómérővel aztán dobnám neki hanyast keressen ha esetleg nem irták rá.
Én az első kerékcsapágyat amikor cseréltem koyót tettem bele 7000volt darabja.
Autós boltban sokkal több.

Emmzeh

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3149 Dátum: 2017.01.24 12:04:09 »
Tud valaki jó szívvel régi dízel motor javításával foglalkozó szerelőt, szervizt ajánlani?
Avensis '98-as 2.0 TD.
Nyíry-t ajánlották, próbáltam, de ők csak újabbakkal foglalkoznak.