A gondom az, hogy ránézésre a Keetec nem tűnik sűrűn vezetékezettnek, persze az ára sem csúcskategóriás mint pl. a Waeco MSH-100-nak, ami valóban szövetszerűen vezetékelt.
A hagyományos fűtőszál javítása nem túl bonyolult, ott sajnos a szétszedés-összerakás a macera.
Biztos elovastad, annyit ír a Carbon szálasnál, hogy maximum a sérülés körül pár cm-en nem fűt, mindenhol máshol továbbra is fűt. Ez azért szerintem szerencsésebb, mint újra szétszedni, megjavítani és összerakni.
Én minden bizonnyal ezt választanám, de minőségre biztos, hogy a Kiyo is rendben van.
Elgondolkodtam azon, hogyan sérülhet meg egy ilyen... Hááát... láttam már olyat, aki úgy száll be az autóba, hogy az öklével támaszkodik az ülőlapon és a bütykeivel nyomja azt be. A farzsebemben sosincs semmi, amikor kocsiba ülök, mert zavar. Hirtelen behuppanva az autóba, megint nem jelent gondot, mert a fenék az egy széles felületen érintkezik az ülőlappal, igazából nem tudom elképzelni, hogy így szakadjon meg a szál. Más nem jut az eszembe azon kívül, hogy sok év után magától tönkre megy a cucc.
Szóval, ha olyan lenne az ülés kialakításod, hogy vágni kellene a fűtő lapot, akkor talán a Carbon szálas felé billenne a mérleg nyelve, de tudtommal sem a Corolla, sem a Yaris ülése nem egy egyedi méretű, szóval, ez a lehetőség is kizárható a döntésből.
Így marad az egyéni mérlegelés...
Ahogy elnézem a két típust, a fűtőlapokon kívül nem látszik másban jelentős különbség.