Tegnap isnét megnézegettem a Versot, míg szervizre vártam. Ami kimaradt az exkluzív tesztből:
- ezen a példányon Dunlop SP Sport 3000 gumik voltak, nagyon trendi mintázattal
- beállítottam magamnak a vezetőülés, kormányt jó kényelmesre, majd beültem magam mögé - a térdem rendesen hozáért a vezetőülés hátához. Ami kellemetlenebb volt, hogy van rajta az a zseb és abban van valami kemény merevítő. Na az nagyon nyomta a lábam.
- nagyon baró, hogy kiszálláskor lefelé kell lépni és nem mélyről erőltetni a feltápászkodást!
- negatívum, hogy a kocsi elején a lökös legalső része is le van fényezve. Ez egy magasabb padkához állásnál súlyos ezreseket jelent. A Corollán legalább ez fekete, cserélhető műa.
- a kocsi eleje eléggé lent van, csak kézzel mértem, de olyan 15-17 cm lehet.
- a hátulja viszont anná magasabb, szerintem padkához inkább tolatni kell, mint szemmel beállni.
- a pótkerék elég érdekes módon szedhető elő - alulról van felfogatva, a csomagtéren kívül van a kocsi alján.
- a könyöktámasz nekem túl magasan van, kényelmetlen. De milyen lehet egy tőlem alacsonyabb embernek?
- a kormány bőrborítását nagyon jól álcázzák, teljesen poliuretánnak tűnik.
- a metálfény 95e-es felára kicsit húzós (persze tudom, sok a fémfelület...)
Egyelőre ennyi. Amúgy egyre jobban tetszik.
- a gázpedál ellenereje jónak tűnt