Pont ezért mondtam, hogy méréssel kellene eldönteni, hogy teljesíti-e. Az én vizsgámnál is csak azt nézték, hogy meg van-e az üvegében/műanyagban a minősítés a DRL-en, az már senkit nem érdekelt, hogy mennyi fényt bocsát ki (ha jól tudom van rá előrt lumen), milyen irányból és távolságról látható.
Mérni szerintem a hagyományos izzókat sem mérik, csak a tompítottat.
"a gyártott ledes cuccok" alatt a gyárilag azzal szerelt autókat is beleérted?
A kocsi azokkal együtt szerelve kap típusengedélyt. Mi itt most az utólag gombokért megvehető csumpi izzókról beszélgetünk amiket boldog-boldogtalan megvesz, mert alacsony a fogyasztása, szép a fénye, plusz jajjdejó, mert modern. Persze ha teljesíti a normát, akkor miért ne kerülhetne bele? Az a gubanc, hogy nagy részük nem teljesíti, mert annyi a varázslat, hogy pl. sofita foglalatba benyomnak három darab SMD5050-es led-et, ami háromszög karakterisztikát vetít, ezért rendszámvilágításra nem lesz alkalmas. A tulaj persze megveszi és a vételi pszichológia szellemében körömszakadtáig védi, hogy akkor is jó.