Nyugodtan vedd meg a Rollingnál a japán csapágyakat (Koyo, NSK)
A Toyota gyári beépítésnél is kizárólag KOYO NSK és NTN csapágyakkal szereli a váltókat. Egyik sem gagyi kategória, sőt...
Sok bontott Toyota váltót láttam már, de európai csapágyat még egyikben sem találtam kizárólag japánt.
Jó eséllyel gyári csomagolásban is ugyan azokat a gyártmányokat adják csak sokszoros áron...
Végre elkészült az autóm!
Az egyik csapágy elég szépen le lett "darálva". Nagy szerencse, hogy nem darált le még egy-két fogaskereket is! Szerencse, hogy nem messze földön állt meg az autó!
A kuplung is ki lett cserélve (LUK szettre). A szerelő szerint az előző cserekor valószínűleg, csak a tárcsa volt cserélve!
Pedig az előző tulaj kifejezetten állította, hogy teljes szett volt cserélve, nem sokkal az eladás előtt!
Így higgyen az ember...
Ez a kuplung sokkal lágyabb finomabb, nem olyan kemény, mint az előző, kisebb erő kell a kinyomásához! Nagyon jó!
Az asszon végre visszakapta a Suzukiját (amit én bitoroltam 12 napig).
Én megszabadultam a Suzukitól és végre visszakaptam az Avensist!
Mindez 92 E Ft volt. Szerintem reális.
p.s.:
Tehát , ha váltó felől furcsa "súrlódó" hang jön, NE halogassátok a csapágy cserét!!! Drága lehet, ha rosszkor, rossz helyen hullik szét!