Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 610600 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Mazda
« Válasz #315 Dátum: 2009.07.13 12:37:28 »
És csak utána végzik ki a feltalálót?  :?:
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mazda
« Válasz #316 Dátum: 2009.07.21 14:04:10 »
igazábol nemtom beazonositani melyik generáció?  :hmmmm:

ráadásul US kivitel..hát . nemtom. sztem első autonak ez nem jó.. :flowers:


Ezen én is beakadtam, a wikin néztem -én is- de nem találtam ilyen 929-est, aztán évjárat szerint már kijött 1-2: katt

Sztem ilyesmi évjárat lehet az is :hmmmm: tehát már a 3.generáció,(?) külső alapján viszont inkább a 2.generációra hajaz, lehet annak valami ráncfelvarrott verziója vagy nemtom....

-------
De miért US kivitel? :hmmmm: "Jók" rajta a lámpák, km/h-ás a műszerfal, manuál váltós, R-GO "normálisnak" tűnik :flowers:
Ez második generációs. Az elsőnek volt egy faceliftje, ez ne tévesszen meg. Szóval ez az autó 2. generációs, és szvsz kanadai, mert kinézetre olyan, mint az USA verzió, de a sebességmérője metrikus - tehát valszeg kanadai piacra készült. Amúgy amiben más, mint az európai, azok elsősorban a fényszórói, meg még pár egyéb kisebb részlet. A nagy lökhárítók éppenséggel nem igazán tartoznak ezek közé, mert ennek a modellnek Európában is elég nagy bazi lökhárítói voltak.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mazda
« Válasz #317 Dátum: 2009.07.21 14:16:08 »
A murray által linkelt wikipedia-oldalon jó kép van a második 929-generáció európai változatáról. Azzal összevetve a Peti-féle kocsit, jól láthatóak a különbségek.

Amúgy ez a kocsi alkalmas lehet simán a napi használatra (elvégre én is hasonló korú, méretű japán autóval járok rendszeresen 11 éve) - de ez nyilván elsősorban attól függ, milyen állapotban van. Ha évekig állt az utcán, akkor használatba vétel után fel kell készülni némi szívásra (pl. fékrendszer, hűtőrendszer).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Mazda
« Válasz #318 Dátum: 2009.07.21 14:16:56 »
Na holnap lefotózom azt a 929-est, ami nálunk áll a parkolóban és szintén napi használatban van.  :)
         

Peti

  • Vendég
Re: Mazda
« Válasz #319 Dátum: 2009.07.21 23:15:45 »
Ez második generációs. Az elsőnek volt egy faceliftje, ez ne tévesszen meg. Szóval ez az autó 2. generációs, és szvsz kanadai, mert kinézetre olyan, mint az USA verzió, de a sebességmérője metrikus - tehát valszeg kanadai piacra készült. Amúgy amiben más, mint az európai, azok elsősorban a fényszórói, meg még pár egyéb kisebb részlet. A nagy lökhárítók éppenséggel nem igazán tartoznak ezek közé, mert ennek a modellnek Európában is elég nagy bazi lökhárítói voltak.

Kösz az infót Palaczk!

Bár nem hívtak fel :no: Úgyhogy egyelőre c-vágány van...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mazda
« Válasz #320 Dátum: 2009.07.22 07:37:45 »
Lehet, meg se nézte a fecnit. Tegyél rá megint egyet, amin kívülről is, azonnal jól láthatóan nagy MEGVENNÉM felirat van  :otlet:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Mazda
« Válasz #321 Dátum: 2009.07.22 08:29:10 »
jaja. adni kell neki még egyet.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Peti

  • Vendég
Re: Mazda
« Válasz #322 Dátum: 2009.07.23 22:41:12 »
Ok Srácok! Rakok rá még1et :hmmmm:

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Mazda
« Válasz #323 Dátum: 2009.08.19 14:07:06 »
Ja, ezt meg lehet csinálni, megkönnyíted vele az önindító dolgát. De amennyire tudom, beindul enélkül is, csak indítózni kell aránylag sokat. Aztán fene tudja, bár tényleg nem emlékszem, hogy barátném említett volna légtelenítést (nem voltam ott)  ::) ...

Nekem az a 15-20mp kimerítette ezt a fogalmat, inkább pumpáltam négyet-ötöt. :) Utána 2-3mp után pöfékelt a drágám :)
Embert ilyen boldognak rég láttam, megérte megállni, jó érzés volt segíteni :)
Szerencsétlen user 1.0 már vadászta épp a sárga angyalt, hogy szervizbe vitesse.

Amúgy a Corolla se indul el kézi szivattyú nélkül, egyszer sikerült kipróbálni, akkor én voltam a user 1.0 :)
kisa
born to ride

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Mazda
« Válasz #324 Dátum: 2009.08.19 17:44:44 »
Na, majd megnézem a motortérben, hol is van ez a szivattyú... Bár aligha lesz már rá szükség - mióta megesett vele ez a kifogyás, barátném rohan tankolni, ha a mutató közeledni kezd a nullához  :whistling: ... Egyszer ezen majdnem össze is veszekedtünk, lévén közöltem vele, hogy ez mekkora hülyeség, ilyenkor még legalább 100 km-t mehetne és még akkor is bőven lenne benne  :flowers:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Mazda
« Válasz #325 Dátum: 2009.08.19 18:01:32 »
Na, majd megnézem a motortérben, hol is van ez a szivattyú... Bár aligha lesz már rá szükség - mióta megesett vele ez a kifogyás, barátném rohan tankolni, ha a mutató közeledni kezd a nullához  :whistling: ... Egyszer ezen majdnem össze is veszekedtünk, lévén közöltem vele, hogy ez mekkora hülyeség, ilyenkor még legalább 100 km-t mehetne és még akkor is bőven lenne benne  :flowers:
Nem tatom akkora hülyeségnek a barátnéd viselkedését, de talán más megfontolásból. Én nem bízom annyira a hazai kutak tisztaságában. Néhány év alatt rengeteg trutyi, kosz gyűlik össze a tank alján és én szeretem azt ott hagyni, nem jó az a motornak. Így aztán általában ~45 litert tankolok a 60l-re tankba, 53 körül volt a max az elmúlt 7 évben. Ez talán azért van, mert láttam 1-2 tankot leszerelve és kimosva és nagyon drága a nagynyomású dízelek üa. ellátó rendszerének a javítása.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Mazda
« Válasz #326 Dátum: 2009.08.19 18:03:28 »
Na, majd megnézem a motortérben, hol is van ez a szivattyú... Bár aligha lesz már rá szükség - mióta megesett vele ez a kifogyás, barátném rohan tankolni, ha a mutató közeledni kezd a nullához  :whistling: ... Egyszer ezen majdnem össze is veszekedtünk, lévén közöltem vele, hogy ez mekkora hülyeség, ilyenkor még legalább 100 km-t mehetne és még akkor is bőven lenne benne  :flowers:
Nem tatom akkora hülyeségnek a barátnéd viselkedését, de talán más megfontolásból. Én nem bízom annyira a hazai kutak tisztaságában. Néhány év alatt rengeteg trutyi, kosz gyűlik össze a tank alján és én szeretem azt ott hagyni, nem jó az a motornak. Így aztán általában ~45 litert tankolok a 60l-re tankba, 53 körül volt a max az elmúlt 7 évben. Ez talán azért van, mert láttam 1-2 tankot leszerelve és kimosva és nagyon drága a nagynyomású dízelek üa. ellátó rendszerének a javítása.

 :yes: :yes: Látszik, hogy Neked is francia motoros dCi/Hdi-d van. Nem érdemes reszkírozni.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Mazda
« Válasz #327 Dátum: 2009.08.19 18:23:53 »
:yes: :yes: Látszik, hogy Neked is francia motoros dCi/Hdi-d van. Nem érdemes reszkírozni.
Szerintem ennek sok köze nincs a motor gyártmányához. Ugyanezen a véleményen voltam anno (16 évvel ezelött) a Honda CRX-emmel is. Semmilyen szempontból sem érdemes kiszárítani az üa. tartályt. De ezt csak tekintsétek egyéni hóbortnak  ::)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Mazda
« Válasz #328 Dátum: 2009.08.19 19:38:38 »
:yes: :yes: Látszik, hogy Neked is francia motoros dCi/Hdi-d van. Nem érdemes reszkírozni.
Szerintem ennek sok köze nincs a motor gyártmányához. Ugyanezen a véleményen voltam anno (16 évvel ezelött) a Honda CRX-emmel is. Semmilyen szempontból sem érdemes kiszárítani az üa. tartályt. De ezt csak tekintsétek egyéni hóbortnak  ::)

Hát csak annyira, hogy CR rendszerű... Ámbátor nem szárítottam még ki tankot én sem, pedig volt egy pár alattam.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Mazda
« Válasz #329 Dátum: 2009.08.19 22:14:24 »
Szerintem ennek sok köze nincs a motor gyártmányához. Ugyanezen a véleményen voltam anno (16 évvel ezelött) a Honda CRX-emmel is. Semmilyen szempontból sem érdemes kiszárítani az üa. tartályt. De ezt csak tekintsétek egyéni hóbortnak  ::)
Egy normális - mert éppen a szegénykeverékes is válogatósabb egy kicsit - benzines motor nem ennyire kényes. A dízeleknek pont ez az egyik nagy hátrányuk, hogy finnyásak az üzemanyagra.
music