Ezt az integrátort (aluláteresztő szűrő) beépíteni azért nem félóra, pláne, ha a szondát ki kell imádkozni. Számolj kb. 7-8 ezer rezsi óradíjjal. Persze a szondát nem veszik ki, hanem elvágják a drótot és víz és rázásmentesen beépítik. Sok idő. Az ellenállás úgy van megválasztva, hogy az ECU bemenő impedanciája sokkal nagyobb, igy a beépített R nem sokat szól bele. Amit cam aro írt, szívleld meg.
Na ez az, hogy kiveszik-e a szondát. Mert ha nem, csak sima két vezeték vágás, meg rá a zsugorcső, majd forrasztás, szigetelés, akkor azt egy jó aknában, ha hozzáférhető helyen van a szonda, akkor 15 perc alatt ezeket beforrasztom még én is. Nálam most a korlátozó tényező a derékfájás, és a hideg, mert kinti aknám van..
Aztán ha a szondát is kiveszik, akkor már érthetőbb a munkaóra, bár én is vettem már ki 99-es Honda leömlőből szondát, nem volt nagy kaland..Amúgy még jobb is lenne, ha nem szednék ki a szondát, mert a ki/be rakástól még akár belefuthatok majd egy szondacserébe is. De azért azt hiszem, hogy érzésre a 15 ezer+áfa kicsit húzósnak tűnik egy ilyen munkáért nem? Vagy reálisnak gondolod? Azért kérdem, mert 25-ért komplett kuplungot cseréltek munkadíjban (igaz nem ők) egy másik autómon..Nekem csak arányában ütötte meg a szemem. Ezért is írtam, hogy biztos én maradtam le a szervíz díjakkal, ha az itteniek szerint ez egy reális összeg ezért.
Peace!
Azt is értem amit Cam aro írt indexen, de azért az fura, hogy az emissziós értékek így is tökéletesek..Az egyik lehetőség, hogy ennyi tartalék van a rendszerben, a másik, hogy szimplán sz@r a hatásfok mérésére kialakított technika.. Megérteném, hogy mindenki katalizátor cserében gondolkodna inkább, ha a kibocsátási értékek egyáltalán nem lennének az előírt közelében. Na de ha igen, akkor meg?? Nem a motor működik olyan jól, hogy rossz katalizátorral is tökéletes a kibocsátott füstgáz. Én ezért gondolkodom most az említett megoldásban.