Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1027719 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Hege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 119
  • 1.4D-4D 2007
Re:D-4D
« Válasz #3090 Dátum: 2012.01.15 13:37:47 »
Lenne egy kérdésem?
Fogyott már ki az üzemanyagotok? Ha igen mi történt?
Ha tartalékot jelez a müszer hamarosan tankolni szoktam (20-40km-en belül) de még nem tudtam 44 l-nél többet tankolni, tehát 10 l volt még benne. Gondoltam viszek pár liter tartalék gázolajat és megprobálok 1000 km-t menni ami cca 50-53 l-t jelent (az átlagfogyasztásjelzö szerint)
Jo lenne ha tudhatnám, hogy biztonsággal elmehetek 1000km-t egy tankkal.
Szia!
Én anno kipróbáltam: elkezdett villogni a legalsó üza.szintjelző LED, akkor nulláztam és mentem míg ki nem fogyott a gázolaj. CSAK városban kerek 201km-t mentem vele, akkor épp sikerült egy parkolóba begurulnom vele.
Géptető föl, üza.pumpát kb. 1percig szorgalmasan nyomkodtam, vártam picit majd második próbálkozásra be is indult. A gépkönyv szerint kb.8l a tartalék üzemanyag. Állítólag valóban nem illik ilyet tenni mert a rendszer nagyon nem szereti az ilyen játékokat...de egyszer kibírja (megéri) szerintem, csak hogy az ember tisztába legyen dolgokkal... ;)

woolf0007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 23
Re:D-4D
« Válasz #3091 Dátum: 2012.02.06 08:55:52 »
Sziasztok,

Ma -16 volt nálunk, nem is indult a Corollám 1.4 D4D , tekerte-tekerte, majd kb 5perc múlva beröffent nagynehezen.
Nem vagyok tól műszaki, van vmi véleményetek mielőtt betolom a szervízbe?

Köszi
Corolla 1.4 D4D MMt

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:D-4D
« Válasz #3092 Dátum: 2012.02.06 08:57:37 »
Probaltal inditas elott tobbszor izzitani? Ilyen hidegben 3-4 izzitas sem szegyen es akkor mar sokkal szebben indul.  ;)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3093 Dátum: 2012.02.06 09:06:20 »
Szia!
Én anno kipróbáltam: elkezdett villogni a legalsó üza.szintjelző LED, akkor nulláztam és mentem míg ki nem fogyott a gázolaj. CSAK városban kerek 201km-t mentem vele, akkor épp sikerült egy parkolóba begurulnom vele.
Géptető föl, üza.pumpát kb. 1percig szorgalmasan nyomkodtam, vártam picit majd második próbálkozásra be is indult. A gépkönyv szerint kb.8l a tartalék üzemanyag. Állítólag valóban nem illik ilyet tenni mert a rendszer nagyon nem szereti az ilyen játékokat...de egyszer kibírja (megéri) szerintem, csak hogy az ember tisztába legyen dolgokkal... ;)
Köszi!
Akkor nekem már nem kell ezen túlesni :szemez:
Elvileg üa szűrőcsere alkalmával is megszakad a folyamatos ellátás, de akkor azért nem az egész rendszer ürül ki.
Én egyébként 38-42 litereket szoktam tudni tankolni. Kb 42l nél gyullad ki, szoval nagyon rátartok.

woolf0007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 23
Re:D-4D
« Válasz #3094 Dátum: 2012.02.06 10:53:25 »
Probaltal inditas elott tobbszor izzitani? Ilyen hidegben 3-4 izzitas sem szegyen es akkor mar sokkal szebben indul.  ;)
Persze sztem legalább 5x izzítottam! Van ebben izzítógyertya? (a kollégám Ford Galaxijában nincs ezér ez a buta kérdés) Vagy esetleg az gázolaj rossz...
Corolla 1.4 D4D MMt

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:D-4D
« Válasz #3095 Dátum: 2012.02.06 11:01:48 »
Persze, van  :yes:
Akkor lehet uzemanyagszuro+megdermedt gazolaj. Azert ez mar igen nagy hideg a dizel autoknak de amugy is. pl -18 fokban mar a lengescsillapitoim is durvan kemenyek.  :yes: Nekem is egesz napos allas utan -15fokban mar nehezen indult, igaz akkor csak egyszer izzitottam.



Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D
« Válasz #3096 Dátum: 2012.02.06 11:15:34 »
Ma lesz az első nap mikor kint áll a gép ilyen hidegben reggeltől estig.
Kíváncsi vagyok, hogyan indul a fentebb írtakhoz képest.
Ha nekem ilyen nehezen indulna akkor a következő tankolás előtt
löttyintek bele valami "gyorsítót" és utána megy rá az 50 liter nafta.  :whistling:
Fery

Hege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 119
  • 1.4D-4D 2007
Re:D-4D
« Válasz #3097 Dátum: 2012.02.06 13:17:36 »
Én a tegnapi nap du-án állítottam falhoz a drágámat, ma reggel egyszer izzítottam, kb. 3-at tekert és nehezen bár de beindult. A frászt hozta rám mert dadogott egy picit...de ez csak kb.2-3mp volt. Még eredeti az akksim, (2007) gondolom jövőre már csereérett lesz... :cry:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3098 Dátum: 2012.02.06 13:27:38 »
Nekem még pöcre indul (bár az itteni tippek szerint párat kapcsolgatok a reflektoron, hadd ébredezzen az aksi)
Azért legalább 6 évet ki kellene birni a gyári aksinak :yes:

woolf0007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 23
Re:D-4D
« Válasz #3099 Dátum: 2012.02.06 13:28:01 »
Ma reggel miután nagynehezen beröffent, 9h-tól 13h-ig állt, jelenleg -8fok van, pöccre indult. Ennyit számítana, a -16 és az egész éjszaka állás?
Corolla 1.4 D4D MMt

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3100 Dátum: 2012.02.06 19:17:57 »
Hasonlóképp jártam én is pénteken este (-13).
Egész nap kinn állt reggel óta.
-Izzítás kétszer ,ráindítás (az önindító rendesen pergett a megszokott fordulaton),kb 15 másodpercig semmi,kulcs elfordít.
-Újból 2-szeri izzítás,indítózás,5mp után beindult,majd rögtön leállt.
-izzítás 1-szer ,indítózás,2-mp.múlva beindult,de eléggé össze vissza járt még vagy 5-mp.ig.
Azóta a garázsban áll (kb.-2.fok)
Holnap reggel kiderül.
-Vagy holnap este???

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3101 Dátum: 2012.02.06 19:21:59 »
nem értem ezt a sok dieseles hideginditási problémát......... volt már pár kemény tele az enyémnek is, söt van még itthon 3 másik diesel
csak tetö van felettük,  -10-20 fok között  is 2 vagy 3 szoros izzitás és elsöre pöc-röf.....

szivodiesel hiacéban 3 izzitogyertya kuka volt, és  de ez is 3dik inditásra beröffent...... és -17 fok volt
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

szaki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 194
  • néha vagyok
Re:D-4D
« Válasz #3102 Dátum: 2012.02.06 19:24:02 »
Ja 30l gázolajra 0.6 l.benzint tankoltam,mert kb.1 hónapja elfogyott az üzemanyag adalékom(spuri),és azóta semmit sem használtam,csak egy hete öntöttem rá ezt a kis benyát+ közben megjött a Spuri is,így hát ezt is ráöntöttem.
-az autó 1.4d4d.2006-os.102000km-el.

-2012.02.06.reggel.2 nap állás után a -3fokos garázsban egy izzítás után pöcc-röff.
   -este 17-kor :2 szeri izzítás (-11fokos kinti hőmérséklet,reggel 7 óra óta kinn állt.)indítózás majd 1-2 másodperc után indult, bár eleinte elég kopogósan.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3103 Dátum: 2012.02.06 19:26:43 »
az enyémben 133ezer km és 2005 ös...... gyári aksival  :whistling:
adalékot nem használok.....

gázolajszürö mikor volt cserélve?
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:D-4D
« Válasz #3104 Dátum: 2012.02.06 19:28:53 »
Én meg nem indítottam be már több, mint egy hete :D Akkor meg még pluszok voltak. Lehet, meg is várom míg jobb lesz az idő...
Gabe 254.