hát nézd. a régi toyoták árai hatalmas szórást mutatnak. semmi logika. 97es e10eket adnak 200ért mig 87es e9-eket meg 3-400ért. én sem értem. megérte ez sztem ennyi extrával.
Örülök, hogy ezt mondod
! Én még inkább úgy mondanám, hogy kb. tényleg ez az alsó határa annak, amennyiért egyáltalán lehet kapni egy olyan, jó állapotú autót, ami minden nagyobb beruházás nélkül még igen hosszú ideig alkalmas a további használatra. Az extrák, persze, csak a hab a tortán
... de tény, hogy ez sem könnyű: működő klímás autót találni ennyiért.
Ami viszont a 200 ezres, 97-es E10-eket illeti - hát, az azért erősen az alsó határ értük. Amit ennyiért adnak, és rendben is van, az napok alatt elkel - inkább 280-300 szerintem egy korrekt, nem rengeteget futott, 97-es E10-es ára.
Ennek a kombinak, amit linkeltél, tutira lehet valami komoly baja. Vagy az eladónak
... vagy a papírjai nincsenek rendben... vagy az is lehet, hogy rég eladta már, csak nem vette le. Mert egy KOMBI E10-es konkrétan vicc ennyiért
Amit én néztem, az egy 97-es szedán volt, Marcaliban, full fapad, 323 ezer km-rel, 219-es irányáron, és áprilisban lejáró műszakival! De tulajtól, és a (nagyítható, sok) fotón is látnivalóan szép. És, mondom: másnap reggel már nem volt meg