ott nincs töltés...
Japán autónál 14,6 a határ érték. Azért kell a legtöbbe Ca akksi.
Alapjáraton terhelten (fűtés maxon, hátsó ablakfűtés, világítás) ~13,3 vagy felette kell lennie.
Terheletlenül 14 volt felett (mai autóknál).
Nem csak alaptöltést kell mérni...dízelnél ha van utó izzítás akkor azt meg kell várni, hogy lekapcsoljon...
Aha, azt akkor nálam várhatod. Mármint az utóizzítást, hogy lekapcsoljon. Üzemmelegnél is bekapcsol, ha úgy ítéli meg, hogy kell egy kis power. Néztük direkt, hogy mit csinál diagon keresztül.
Úgy vélem, hogy nemcsak a francia vasnál van így, hanem nagyjából a modern dieselek mindegyikénél.
Abba meg ne menjünk bele, hogy az általam leírt 13,8-14,3 V közötti intervallum pont beleillik a Te általad leírt 13,3, illetve a 14V feletti kategóriába.
Szóval, habár Te vagy a vilanyász, abban azért kiegyezhetünk, hogy az általam említett intervallumban van töltés...
De nem akarok én kekecedni, nem az én szakmám, amit meg régen tanultam e tárgykörben, az már történelem.