Pénteken elkészült a kocsi nem volt eső amikor programoztunk és van egy lezárt rész az M0-ból ami csak le van betonozva de aszfalt még nincs rajta de el van zárva a forgalomtól ott nyugadtan tudtunk programozni.
Teljesen kész az Emanaga ultimate programozás, van rajtprogram és a fordulatszámtiltás kitolva 7000-ig .
Sokkal jobban megy az autó a gyújtásból sajna sokat vissza kellett venni mert tényleg magas a kompresszió. Mérve 17 bar a végnyomás.
Roland szerint 100-as benzinre programozva plussz 10%-ot 105-ös etanolra programozva plussz 15-18 %-ot lehetne kihozni belőle még.
Jól megy az autó tényleg de kicsit újra kel tanulni vezetni a többsávos Hungárián szlalonozva végig lehet előzni a sorokat minden erőlködés nélkül.
És olyan nyomatéka van, hogy 1500-2000-es fordulat között 4-be vagy 5-be simán lehet nyomni egy nagyobb gázt és megindul.
Kapott a motor rendesen míg programoztuk pl. a rajtprogram miatt volt 4-5 db. gyorsulás állóból meg a programozás során rengeteg padlógázas dolog. Ennek ellenétre NEM VOLT check engine lámpa még Roland csodálkozott is egy kicsit ezen.
A gyertyák már kicsit elmelegedtek a végén pedig a gyárinál 1 fokozattal hidegebb van benne de még hidegebb 7-es vagyis BKR7 fog majd belekerülni, hogy ne legyen ilyen.