Nincs neki.
Szvsz a féltengely nem okoz remegést, inkább a kormányösszekötőt nézném meg, de ennek a hatásának fékezésnél is jelentkeznie kellene. Esetleg a motortartó bakok fáradtsága is okozhat remegést.
Köszönöm válaszod!
Örülök, hogy nincs neki, mert ezt a mumust hallani mostanában úton útfélen.
A féltengelynek is örülnék, ha nem az lenne, mert az is elég húzós tétel és még az előző motorikus problémáknak sem jártam teljesen a végére. (*)
Kuplung elhasználódás esetleg okozhatja ezt? Bár a kuplunkgon nem érződik semmi egyéb probléma. Konkrétan remegésről, rázkódásról van szó, de leginkább csak balra kanyarodáskor már enyhe gyorsításkor is, vagy nagy sebességű gyorsításkor pl. autópályán. Fékezés teljesen rendben van, nem érezni semmit.
* Visszatérve az előző problémához. Odáig jutottunk 3 szervizzel, hogy nem a trafók ahibásak, ezt alátámasztja az is, hogy magas fordulaton semmi baj nincs, sőt alacsonyabbon sem. A katalizátor el volt tömődve, cserélve lett. Most szépen megy, jó lett a fogyasztás is, csak a gyorsításos remegés és az alapjáraton ingadozás, kihagyás ami van.
A legutóbbi szerelő felfedezte, hogy az alapjárat ingadozás amiatt lehet, hogy falsot szív a motor, ami hallatszik is, de szétszedni nem fogja a szívósort, mert oda avan gázrendszer bekötve. Normál szerelők, szervizek mind elhajtanak erre hivatkozva. Kecskeméten az egyetlen mindenki által istenített gázos szaki elhajtott, hogy ő meg azért nem nyúl hozzá, mert számára ismeretlen gázrendszer van benne, ő ilyen szarokkal nem foglalkozik, amúgy is rossz napja volt... :-/
Így hát bejelentkeztem a Páhi illetőségű Molnár autógáz-hoz, hátha ők tudnak vele kezdeni valamit.
Nem adom fel, mert klassz kis autó, minden nyűgje ellenére így is szeretnivaló, 1.8 kontextusban keveset fogyaszt és olcsón fenntartható a gáz miatt. És katalizátoron kívül eddig más olyan költségem nem volt vele, amit bármelyik másik használtan vett autóra nem költöttem volna el (olajok, folyadékok, gumiszett, akkumulátor...).