Nekem most 3-4 literfogy kb. 15e alatt, de rosszabbodik. (Három éve még elég volt egy liter olajat utána tölteni.) Úgyhogy én már gyűjtök a generálra.
Ez jó ötlet. De ha még nem tömődtek be teljesen pl. a dugattyún az olajvisszavezető lyukak, érdemes lenne egy motoröblítést megpróbálni, hátha. Nem akkora összeg, és ha előírás szerint csinálja az ember, nem is árt. Annyi trutyi nagyon ritkán van a motorban, hogy azt leoldva eldugítson bármit is. Nekem sajnos nem használt (a végén 1,2l/1000km körül ette az olajat), de ott úgy el volt tömődve az előbb említett lyuktömeg, hogy fúróval lehetett kitisztítani. De ha öblítés után csökken az olajfogyás, akkor legközelebbi olajcserénél megint, és lehet, hogy töredékére esik vissza. Ha meg nem, akkor sajnos szétborítás.
Nekem eddig a CO-val nem volt semmi gond, de lehet akár. Viszont hosszabb távon tönkre teszi a katalizátort. Az meg szinén nem baráti összeg.
Hasonló cipőben járok, mivel még nem biztos, hogy feléled a horror olajmennyiségtől elkoszolódott katalizátorom. Egyelőre azt tervezgetem, hogy ha kell, kap egy univerzális Bosal katalizátort (17000Ft, vagy kevesebb esetleg), és kipufogós ráhegeszti a régiről a csonkokat. De lehet, hogy itthon fogom ezt is megejteni