Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 786750 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Ricardo

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2670 Dátum: 2015.11.16 11:17:33 »
No a kuplung rángatás mellé jött még egy kis cumi.  Elvittem futóműveshez aki közölte,hogy a futómű kitűnő állapotban van.  A kopogás a kormánymű fogasléctől jön, valamibpersely kopott meg.  Mennyi lehet felújíttatni??  Gondolom 40-50ezer.!?

Engem is érdeklne, hogy kb mennyibe kerül egy kormánymű felújítás. Eléggé kopog, bár lehet, hogy ezt megoldja valamenyik kormányösszekötő cseréje.

Ricardo

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2671 Dátum: 2015.11.16 11:24:23 »
Az autómban van egy META márkájú riasztó, amihez külön távirányító van. Szeretném ha az autó amúgy is távirányítós kulcsa vezérelje a riasztót is, hogy ne kelljen még egy külön távirányítót is magammal hordani. Felhívtam egy céget, amelyik ezekkel a riasztókkal foglalkozik és azt mondták, hogy anno a magyar importőr szereltette be ezeket a riasztókat. Azért nincsenek összehangolva az autó kulcsával, mert a kulcs kódja nem ugrókódos, ezért nem biztonságos. Ez tényleg így van? Szóval inkább ne is akarjam, hogy a kulcs vezérelje a riasztót?

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2672 Dátum: 2015.11.16 16:55:57 »
A T22 ben a gyári kulcs ugrókódos, és természetesen nem is lehet a két távirányitót összehangolni. Amennyiben a riasztó alkalmas rá, akkor a vezérlése a gyári rendszeren keresztül történik. 

ujjobbagya

  • Vendég
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2673 Dátum: 2015.11.17 17:09:22 »
Minden alkalommal meg van takarítva, fel van újítva, de hiába fél év egy év múlva megint ugyanúgy előjön a probléma.

Viszonylag "jó" hír, ezúttal nem szorul a fékem :)
De lehet kicsit vetemedett a tárcsa a legutóbbi vészfékezés (150km/h -> 0km/h) alkalmával, azért ráz ha pályatempónál kicsit jobban ráfékezek.
Ami azért szuper, mert nincs még benne 10ezer km se.

Gmatyi88

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2674 Dátum: 2015.11.18 08:45:01 »
Engem is érdeklne, hogy kb mennyibe kerül egy kormánymű felújítás. Eléggé kopog, bár lehet, hogy ezt megoldja valamenyik kormányösszekötő cseréje.

30tól 100ezerig terjed kb.  Kérdés, hogy megéri e felújíttatni??  120 egy új zf.  Kb féláron veszem az alkatrészt...  Más kérdés, hogy enyém lesz-e még 2év múlva is.  Az a baj belelocsolok nem kevés pénzt, hogy patika legyen majd utána más jól jár vele? Nem tudom. 

Ricardo

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2675 Dátum: 2015.11.23 13:04:50 »
Én ezt egy kicsit másképp fogom fel: van egy autóm, ami elromolott, ezért a saját/családom/többi közlekedő biztonsága érdekében megjavíttatom. Ha mondjuk 3-5 év múlva eladom, akkor tudom, hogy a következő tulajdonosa is boldog lesz vele. Egy autó szinte sosem jó befektetés.

Ricardo

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 59
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2676 Dátum: 2015.11.23 13:07:23 »
Gyárilag volt olyan lefogató fül vagy akármi ami megakadályozza a szőnyeg/gumitálca csúszkálását?

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2677 Dátum: 2015.11.24 07:49:33 »
Gyárilag volt olyan lefogató fül vagy akármi ami megakadályozza a szőnyeg/gumitálca csúszkálását?

Sajnos még gyári méretpontos szőnyeg/gumitálca sem volt hozzá, nemhogy fül, ami lefogassa. (Legalábbis az én kutakodásom szerint.)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2678 Dátum: 2015.11.24 08:49:12 »
Sajnos még gyári méretpontos szőnyeg/gumitálca sem volt hozzá, nemhogy fül, ami lefogassa. (Legalábbis az én kutakodásom szerint.)
Így van. Én is a T25-ös típus gumiszőnyegszettjét használom, illetve, a kereskedés logójával (Vögel Gmbh - Toyota/Lexus Esslingen) ellátott "gyári" szövetszőnyegszett van hozzá, de ahhoz sincs lefogató.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2679 Dátum: 2015.11.28 09:39:22 »
Gyárilag volt olyan lefogató fül vagy akármi ami megakadályozza a szőnyeg/gumitálca csúszkálását?
Igen. Nekem ilyen van - csak a vezetőnél. Egy elforgatható műanyag patent tartja a helyén, de 1x év alatt eléggé kikopott, könnyen kijár.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2680 Dátum: 2015.11.29 20:43:03 »
Na csináltam róla képet - kosztól kéretik eltekinteni.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2681 Dátum: 2015.11.30 08:09:02 »
 :eek: Ilyen nekem a gyári padlókárpitomon nincs. Pedig SOL felszereltségű az autóm...  :hmmmm:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bestofclean

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2682 Dátum: 2015.11.30 08:11:14 »
Sziasztok. Van 1 T22, 1.6 kombi Ave-m. Nagyon szeretem, de lecseréljük egy Yarisra, mert a barátnőm friss jogsis lett... :)
260.000 km-es, de nagyon rendben tartott, darab.
Nem adom fillérekért, de én, ha ilyet találtam volna ,amikor keresgéltem ,nagyon boldog lettem volna... Ár: 850.000.-
Budapesten megnézhető. 06202716770

bestofclean

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2683 Dátum: 2015.11.30 08:14:02 »
Ja, 1-2 adat.
Sol, 2014, újszerű téli gumik
Vezérlés tavaly cserélve, azóta 10.000 km -t sem ment, illetve azóta már lecseréltettem az olajat.
Minden tökéletesen működik....

Adamoooo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2684 Dátum: 2015.12.01 19:36:43 »
Sziasztok!

Egy olyan kérdésnek szeretnék végre a végére járni, hogy az általánosság szerint ugyebár dízel autó inkább való hosszú távokra, és nem városi környezetbe. No de szerintem senki nem használja úgy a dízel üzemű autóját, hogy beleül, és sosem megy vele kevesebbet, mint 100 km. El kell menni a helyi bevásárlóközpontba, óvodába, iskolába, gyerekekért stb. Tehát rövid távokra is kell használni nem is olyan keveset. Ez ugye hideg indításokat, és hidegen használó motort jelent. Biztos nem ez a legeslegjobb a dízel motor számára, de szerintem azért nem olyan szörnyű a helyzet ahogy néha leírják a dízel "ellenesek". Nos ti mit gondoltok mennyire fontos kérdés ez ezeknél a D4D motoroknál?

A másik kérdésem, hogy ennek a motornak kb. mennyi távra van szüksége, hogy teljesen bemelegedjen normál városi használat mellett? kb 15 km-re van a munkahelyem, vajon be tud melegedni ilyen távon? Persze indítás után melegítem, s nem azonnal indulok neki, és nem is nyélgázon. No meg azért 1-2 havonta használjuk városon kívül is, hosszabb távra. Úgy érzem ilyen használat mellett hosszú távon hű társam lehet ez a 2003-as T22-es. Mit gondoltok?

Üdv,
Ádám