Persze, azonban azt nem ígérem, hogy ma lesz. Számoltam én is sokat. Mondjuk én nagyon sokat megyek, s ha csak 1dl-el alacsonyabb a fogyasztás, akkor 45000 kili alatt kijön nullára az ára. Ez kb, jelenlegi használat mellett max. 1,5 év. No meg az izzókat is kicseréltem Night Breaker-re, brutális az is.
S gyűjthetek két lámpára. Bal kapott egy követ, s lukas, jobbot meg nem lehet manuálisan állítani.
Szia!
A követ egy szélvédőjavító kb. 5 db ezresért befoltozza vmelyik multi parkolójában, nem fog beázni. A manuális állítás nem működése nálam a lámpatest kiszerelése után javítható volt. Az állító részben kívülről van 2 db egymáshoz képes 90 fokkal elforgatott műanyag fogaskerék. Az egyik lepattant a tengelyéről, vissza lehet ragasztani, ékelni, kinek mi van a keze ügyében. Manuálisan úgyis csak egyszer kell beállítani, nem állítgatod naponta.
Gyári bontott lámpát vagy horror pénzért vagy csak hosszú idő után fogsz találni. Én most cseréltem le a két utángyártott Depo márkájú sz.a.r.t két bontott gyárira (az enyém már FL Ave I.). 4 hónapot vártam a lámpákra, de nagyon megérte: nem 20.000 Ft + Áfa volt darabja, mint mondjuk a Japkerben (kevesebb, mint a fele), ég és föld a különbség a Depohoz képest!!! Nem viccelek! Azok beállíthatatlan és összevissza szóródó vetítési képet adtak, semmi közük nem volt a gyári vetítési képhez. Vagy nem láttam 10 m-nél tovább, vagy folyamatosan villogtak a szembe jövők. Ezekkel újra látok rendesen és a fényszórót is visszakaptam, mert a Depóval gyakorlatilag az a funkció nem volt, annyira rossz helyre világítottak
. Ja, az egyik Depot nem lehetett belülről állítani, mert nem volt hajlandó megmozdulni, pedig az állítómotor jó volt. Most az is tökéletesen egyformán működik mindkét oldalon. Végül hozzáteszem még, hogy a Depók nagyon újszerűek voltak...
A Toyotás szerelőm is megjegyezte, hogy csoda, hogy vhogy látok az utángyártott lámpákkal, mert ezeknek annyira rossz a hírük vetítési kép ügyileg.
Ez az én tapasztalatom, nem szentírás.
BF