Igen, ez igaz, de azért az EU-szabvány szerinti ciklust, ahogyan a fogyasztást mérik és megadják, kötve hiszem, hogy bárki tudja reprodukálni. Eleve fékpadon mérik, ahol nincs menetszél. A "megtett" távolság kb. 7 kilométer (400sec), a max. sebesség 120km/h, nagyrészt állandó sebességen mérik, de azért változik a sebesség közben. A mérés során a max. gyorsulás, amit a szbványról szóló leírásban olvastam 1,04m/s2. Ez nagyjából olyan gyorsulás, ami 0-ról 100-ra kb. 27 másodperc alatt vinné a kocsit. Ebből mérnek 1 ciklust. A városi fogyasztást 3 egyforma ciklus egymásutánjából mérik, ami szintén úgy van meghatározva, hogy a nyugdíjas stílusú vezetők sem tudnak úgy "kínozni" egy autót. A vegyes fogyasztás a városi és az országűti fogyasztás súlyozott átlaga.
A fogyasztás elképzelehető, hogy tartható, de érzésem szerint csak "segítséggel" (hátszél, sok lejtő, sok motorfék....)
Ennek fényében nagy grat az elért fogyasztáshoz, szép eredmény!