Bocs a késői válaszért,tehát
1)Szerintem is biztosíték hibára utal a leírásod.Úgy tudom 3 db biztitábla
van a jószágban.Egy a motortérben az akksi mellett, illetve a tűzfal bal oldali sarkában, egy pedig az "A" oszlopon az utastérben, a kuplung pedál
felett-mellett bal oldalon.Ezekben vannak "mini" biztik és ha nem vetted
észre, akkor nem tudod, hogy rossz-e.Ahhoz,hogy tudjuk melyik bizti
mihez való, kellene egy pontos típus, és alvázszám.Ez után ki tudom keresni a kapcsolási rajzot.A '96-os évjáraton nincs lerelézve a hátsó ablak fűtés.Ilyenkor a kapcsoló belsejében az érintkezők megégnek. Így
nem kapcsolja az áramot és az izzó sem világít.Pattintsd ki a kapcsolót,
finoman szét lehet szedni és az érintkezőt pucold fel.Utána le kell relézni
és működni fog.
2)Azt írod, a légkondi fújja a hideget.A hiba egyértelmű.Itt is a kapcsolót
szedd szét, mert nem érintkezik az izzó a foglalatban.Így hol világít, hol
nem.
3)Általában a fűtés elől és hátul egy keringető rendszerben működik.
Szerintem az autód nem digitklímás.Ezért a műszerfalon lévő hátsó fűtés
kapcsolóval(ami a hátsó utasok kapcsolójával megegyezik)csak a hátsó fűtést lehet ki vagy be kapcsolni.Csak a digit klímás megoldásnál van hátul egy mégnes szelep, ami nem fűt és nem hűt, hanem szárítja a
levegőt, párátlanít.Tehát nyáron a hátsó fűtést az első és hátsó
kapcsolóval is el kell zárni, mert különben fűt.
Remélem segíthettem, és a helyesírási hibákért felelősséget nem vállalok!
Kösz Gergely!
1) Először is, nagyra értékelném, ha tudnál szerezni egy, a ténylegesen az én kocsimhoz tartozó kapcsolási rajzot, az adatok:
TOYOTA LC90 3000 TDI, 1996, manuális váltós, manuális klíma, alváz száma: JT111GJ9000003067, motor tipus: 1KZ-TE.
2) Két biztosíték tábla van csak, egyik kb. a bal az akksi mellett, a másik az utastérben bal oldalt, ahogyan írtad. Mindkettőben minden biztosíték ép.
3) Végre rászántam magam, hogy szétszedjem a megfelelő belsőségeket, és utána járjak néhány rendelellenességnek (azért olyan butus nem vagyok ilyen téren, jó tíz évvel ezelőtt autóriasztó beépítéssel is foglalkoztam, csak a saját kocsimat nem akaródzott szervízkönyv nélkül, az adott típusból elsőként szétszedni, mert a tapasztalat szerint mindig ilyenkor törnek el olyan műanyag alkatrészek és pöckök, amelyekre csak a következő kocsi szétszedéskor tudok már figyelni.
). Meg, mielőtt szétszedem, szeretem tudni a rajz alapján, mire számíthatok...
A következőket tapasztaltam:
a) A bal szivargyújtó alján lévő hőbiztosíték égett ki, annak helyreállítása után az aljzat működik. A jobb szivargyújtóra egyszerűen semmi nem volt rákötve, az elvágott kábelvég a sebváltódoboz alján hányódott.
b) A hátsó ablak páramentesítő kapcsolójára nem volt rádugva a megfelelő csatlakozó. Előkerestem a lógó kábelt, és bedugása után működik.
c) A klíma gombon lévő izzó ki volt égve. (Pedig az nagyon ritka, hogy a kiégett szál hol érintkezik, hol nem...) Csere után működik. De azt figyeltem meg, hogy a világítás bekapcsolásakor minden megvilágító izzó fényereje csökken (nyilván abból kiindulva, hogy sötétben kapcsolják be a világítást, és akkor a gyengébb megvilágítás is elegendő); viszont a lakott területet elhagyva, nappal bekapcsolva a világítást, a klíma lámpa a vezetőülésből nézve nem látszik világítani, csak szemből belenézve látszik valami fény... Tehát lehet az is, hogy a lakott területen belül/kívül véltem azt, hogy a lámpa ég/kialszik.
d) Néhány kiégett megvilágító izzó cseréje (előbb szükség szerint zöldre festése...) után többé-kevésbé helyreállt a rend a kezelőszervek környékén. A km óra műszerfalának megvilágítása azonban fehér. Szerintem ennek is zöldnek kellene lennie. Nem tudod, hogyan lehet ezekhez az izzókhoz könnyen hozzáférni?
4) Semmi helyesírási hibát nem vettem észre, de ha lett volna, akkor sem az a lényeg
Kösz még egyszer a segítséget!