Üdv!
Volt már valakinek úgy baja az alapjárattal, hogy nem induláskor (akkor 1400-on indul, melegen 800), hanem miután gangolt egyet-kettőt? Felpörög 2000-2100 köré, hiába szállok le a gázról vagy teszem üresbe, csak sebességben meg megy 2000 alá. Ezután az egyest kicsit nehezebben veszi, a rükverc már problémásabb. Kicsit tré így leállítani... Háromszor mentem vele így kb 5-5 km-t és ezek után éreztem is valami szagot, de nagyon lájtosan (meg ne kérdezzétek mifélét). Most nem megyek vele többet, mert parázok, hogy további bajt okozok, úgy néz ki, holnapután reggel tudom szervízbe vinni. Addig marad az izgulás, amit szarul viselek, mert 37 évesen ez az első autóm (vezettem már korábban) és csak egy hónapja vettem.
Megjegyzendő: egyszer már volt a szerelőnél a vásárlás előtti vizitet leszámítva, három okból:
• elöl kicsit kifújt a kipufogó - ezt befoltozták
• mikor vásárlás előtt belenézett, a váltó szimeringnél úgy látta, hogy kicsit engedi az olajat - ezt szétkapva viszont nem találtak igazi okot a jelenségre
• háromszor felvillant a check engine lámpa egy 120 km-es etap alatt, nagyjából 25, 10 és 5 másodpercekre, de mindannyiszor elaludt és nem hallottam, nem éreztem semmi furcsát - erre sem találtak igazi magyarázatot, valamit talán a gyújtáskapcsolóról magyarázott a srác meg hogy igazából ne aggódjak, csak ha többször csinálja vagy hallok/érzek is valamit, akkor vigyem be. Egyébként még kétszer felvillant, az előzőknél is rövidebb időre és szintén nem éreztem semmit. Az utolsó óta 100-150 km-t mentem már és eskü felhívtam volna a szerelőt, ha még egyszer felvillan!
Elnézést a fogalmazásért, minden technikai tudásom nagyjából a vezetésben kimerül és igyekeztem azt írni, amit hallottam.
Szóval viszem a szerelőhöz, csak gondoltam másnál volt már hasonló és megkérdezem.
Köszönöm