T3, nagy tempójú, pont egy völgy mélypontján lévő jobbos kanyar, ott tilt 3-asban a gép, így váltani kell a 4.-et. Rutin dolog volt, mindig így csináltam, és már néhány órát vezettem a ringen. Viszont most 4. helyett 2.-ba ugrott... Egyből rákuplungoltam, de az első kerekek blokkoltak, seggét kidobta keresztbe, blokkolva csúszás aztán szalagkorlát...
A szívem szakad meg, hogy az abszolut sérülésmentes, babusgatott autómmal ez lett. Ráadásul utoljára szerettem volna a Yarissal felmenni, csak "búcsúztatóul", mert most hétvégén vettem volna meg egy versenyautót pont ilyen nyíltnapos pályázásokra, hogy ne a Yarist kínozzam.
Hát az a pénz, amit a versenyautóra fordítottam volna, most arra fog menni, hogy szegény újra járjon.
Amúgy ha szerencsém van, nincs komoly baj, vagyis a motort nem érte el az ütés. Én állítottam le a baleset után, nem kalapált, stb. Viszont hűtő csere, kasztni elemek csere, lámpa csere..
Soha többé féltve őrzött utcai autóval versenypályára.