Sziasztok! Most akarom a kis dieselemet lecserélni egy újszerű, kevés kilométeres 2009-es benzines 2.0 automataváltós ótókára, a kérdésem ha van benne tapasztalat, akkor milyen fogyasztás várható? 50-50% város/bundes várna rá, a jelenlegi 2.0 d4d-met váltaná. Ez utóbbit nyugdíjaznám, első tulaja vagyok, nagyon hozzámnőtt, de ideje új asszony után nézni 13 év veszekedés mentes együttélés után
Ha jól tudom a 2 literest itthon nem is forgalmazták akkoriban (illetve a bevezetés utáni első pár évben biztosan nem), szóval a kínálat nagy része külföldről behozott lesz. Mellette szólhat, hogy ha jól rémlik ez a motor egyedüliként a kínálatban Japánban készült.
Mivel nincs sok tulaj meg tapasztalat, így nagyon fogyasztási adat sem lesz hozzá, max neten lehet találni.
A katalógus adat, amit találtam a szerint vegyesben 7 litert fogyaszt a CVt váltóval (bizony, már ebben sem a hagyományos Aut váltó van, sajnos...) vegyes üzemben, kézi váltóval 6,9-et.
Ahogy ha jól értettem hála az égnek a közvetlen benzinbefecskendezéssel szakítottak ennél a motornál, így több nyűgtől, ami a T25-nél előfordul, arra itt nem kell számítani - az igencsak ajánlott E5-ös tankolásáról már nem is beszélve.
Ha jól értem neked még a ráncfelvarrás előtti 116 lovas dízeled volt, a legjobb dízelmotor a T25-ösből, és ahogy írtad problémamentesen tette a dolgát.
Akkor kérdem én miért szeretnél váltani? Amennyiben a T25-ösöd Sol (dízelből elég kevés volt a fapados kivitel), vagy Comfort felszereltségű volt, akkor a T27-es már nem fog kényelmi extrák terén sokkal többet nyújtani, ellenben lehet kifogsz egy problémás, nem ismert előéletű autót. Van értelme?
Arról nem beszélve, hogy ugye T27-esből már nem is készült Liftback kivitel, azaz vagy kombizol, vagy megelégszel a 4 ajtós kevésbé jól pakolható és variálható csomagterével.
Enyém októberben lesz 17 éves, eszembe sincs lecserélni egy frissebb generációra, ami sem kényelemben, sem felszereltségben nem nyújt annyi pluszt, hogy egyáltalán elgondolkodjak rajta - persze tudom nem vagyunk egyformák.