Sziasztok,
pár hete én is tulajdonosa vagyok egy ilyen kisautónak (4-4D, MMT).
Nálam szinte követelmény volt az ilyen váltó, egy korábbi biciklis bukásom miatt. Nagyon megörültem, hogy csupán 155-tel jelentett többet, mint a hagyomanyos váltóval.
Elégedett vagyok vele, amit nimand ír, mind igaz. A váltólezárásnak sztem az az indoka, hogy hülyeséget ne csináljon az ember.
A fogyasztást én is még csak tesztelgetem, remélem, pár ezer km után jelentősen csökken még.. (1000 km van csak benne)
- csak város, öregurasan: 5,8-6l
- csak város, azért tolva is neki: 6,3-6,8l
- országút, kb 110-120: 5l
Ami nekem nem tetszik: a kormányküllő nem teljesen szimmetrikusan áll (öreg toyotások mondták, ne állíttassak rajta, mert a szervízek csak rontanak a beállításokkal a kocsin)
a Váltógomb el tud forogni a rúdon (miért nemragasztották rá? másnaposak voltak az angolok?)
Bocs, ha hosszú voltam
Egyébként egy boldog tulajdonos...