Kinek mi a kicsi. Meg nem mindegy miből ülsz át.
Mindenki azt látja csak, hogy egy 1.6-os motor. De a T25-ben (ami nem volt könnyebb) az 1.8-as kb ennyit tudott (hajszállal kisebb teljesítmény) és mégis mindenki azt ajánlgatja. Akkor miért is túl kicsi?
14xx kg, 132 Le, 10.6 sec, de mindez alacsony nyomatékkal. Használni kell a váltót és megy. Persze ritkán fog el vele a versenyezhetnék
Úgy megy, mint az azonos évjáratú 2.0 D4D, persze nem nyomatékból. De ezért 1,3M Ft-tal kevesebbet kértek egy SOL felszereltség esetén újonnan.
Szóval döntsd el
Autót nem utcai versenyzésre veszek és az állat sem jön elő, hiába ültem ezeknél nagyobb lovas vadállatokban, azt meghagyom a szerv donoroknak. Egy egyszerű kérdés volt mert nem volt alkalmam kipróbálni és így gyakorlati tapasztalat érdekelt. 1.8 jövőhéten lesz alkalmam kipróbálni, és lehet az 1.6 is sikerül így lesz összehasonlítási alapom. (ugyan az az évjárat) Köszi a leírást.
Silent Megette a fene, ha úgy kell autót választanom, hogy előtte miben ültem és mit szoktam meg, vagy milyen tompi volt vagy sem az adott autó. Szignifikáns, yess. Nem hasonlítanék össze szívó és turbó motorokat mert ma már sok sok variációban elérhetőek és megvannak az előnyei, hátrányai a kis köbcentis túlhúzott turbós benzineseknek
is, de nem mennék a részleteibe mert rengeteg írás van erről, ráadásul nem vagyok szakértője.
Mondhatnám azt egy ismerősömnek ilyen alapon, hogy maradjon má' at 1,6 szívó diesel autója szintjén mert az jó! Öcsém ezt szoktad meg!
Ugye nem marketinges vagy? Netán autó értékesítő?
Ki fogom próbálni és majd eldöntöm. Addig csak azokra hagyatkozom akik minden autóhoz értenek....