Akkor valóban nagyon másképpen vezetünk. Én 5-ben szoktam néha, ha a szituáció megengedi, akár 40-ről is gyorsítani, de sose padlógázon, hanem óvatosan - annyira, hogy a pillanatnyi fogyi ilyenkor sem megy 7-8-9 liter fölé. Én ezt is gyorsításnak nevezem, de ti nyilván nem, valszeg nálatok ez az örökkévalósági kategória. Egy 1,8-as benzines autónál legmagasabb fokozatban az 1800 körüli fordulatszámot nem nevezném olyannak, amelyen úgy kellene gyorsulnia, hogy egy átlag szituban biztonságosan lehet előzni. Azért hiába a relatíve nagy nyomaték és teljesítmény, ezek relatív nagysága inkább a max. értékhez tartozó fordulatszám közelében érvényesülnek, a gyakorlatban a lökettérfogat mértéke inkább a mérvadó. Az 1,8 pedig egy ekkora autónál nem sok, és még figyelembe kell venni a menetkész tömeget is, ami nem kevés. Palaczk Camryjéhez képest igen sokkal magasabb.
Tudom a padlógáz előnyeit az injektoros autóknál, de mindennek akkor van értelme, ha van hozzá elég kraft, azaz gyorsítóképesség is.
(Palaczk írta valahol korábban, hogy szerinte 1000/perc körülről gyorsítani árt az autónak. Nyilván ő is arra gondolt, hogy ott nincs nagyon LE sem, és Nm sem, 1800-nál jobb a helyzet, de azért nem drámaian.)