Kicseréltem ma az izzót, meglátom az új meddig bírja (ez 800 km-et bírt). Elég érdekesen néz ki a "régi"...
A kép alapján szétégett az izzó: üvegbúra megolvadt, szigetelőlap megrepedezett. Gondolom maga az izzó beleillő, szabványos, nem valami emelt teljesítményű.
A variációk közül a magas tápfeszültséget látom legvalószínűbbnek. Autóvillamosságis meg tudja mérni, bár otthon is rámérhetsz, ha van egy multimétered.
Bocs, Yarisom nincs, az enyémmel fogok példálózni.
Carinán 2000 1/perc-es fordulatszámnál 15 V fölé nem mehet az akkumulátor feszültsége. Szerintem a tiéden (a hasonló elvű akku miatt) sem lehet nagyon másként.
A generátor egy komplett egység, Carinán a feszültségszabályzót is tartalmazza, ezért töltéshiba esetén a generátort kell megcsináltatni/cserélni szerintem.
Gyújtás ráadásakor (indítózás előtt) kigyullad a töltésvisszajelző a műszerfalon?
Érdemes volna a generátoron a csatlakoztatott vezetékeket megnézni, lelazult-e valami, nem érintkezik rendesen...?