Szerző Téma: Tercel  (Megtekintve 469790 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #840 Dátum: 2008.09.03 18:57:47 »
újabb kérdésem lenne ::)  a hátsó fékpofáknál hány mm a kopáshatár? meg akkor már az elsőét is megírhatná az aki tudja. Elörre is köszi

Sztem olyan 2 mm körül. A hátsó. Elsőnél több, számolj 4-gyel.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tercel
« Válasz #841 Dátum: 2008.09.03 19:22:06 »
újabb kérdésem lenne ::)  a hátsó fékpofáknál hány mm a kopáshatár? meg akkor már az elsőét is megírhatná az aki tudja. Elörre is köszi

Sztem olyan 2 mm körül. A hátsó. Elsőnél több, számolj 4-gyel.

A kettő között. 3mm.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

korczy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re: Tercel
« Válasz #842 Dátum: 2008.09.03 21:55:10 »
újabb kérdésem lenne ::)  a hátsó fékpofáknál hány mm a kopáshatár? meg akkor már az elsőét is megírhatná az aki tudja. Elörre is köszi

Sztem olyan 2 mm körül. A hátsó. Elsőnél több, számolj 4-gyel.

A kettő között. 3mm.


Köszi a válaszokat
Toyota Tercel 1.3 82'
Honda VTR1000F 98'

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tercel
« Válasz #843 Dátum: 2008.09.05 19:27:10 »
újabb kérdésem lenne ::)  a hátsó fékpofáknál hány mm a kopáshatár? meg akkor már az elsőét is megírhatná az aki tudja. Elörre is köszi

Sztem olyan 2 mm körül. A hátsó. Elsőnél több, számolj 4-gyel.

A kettő között. 3mm.

Ezek az adatok nem különböznek típusonként?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tercel
« Válasz #844 Dátum: 2008.09.05 20:14:11 »
[Ezek az adatok nem különböznek típusonként?
Dobátmérőnként változhat. Minél kisebb a dob átmérője, annál vékonyabb lehet a betét, alkalmanként 2 mm is, de ez már motorkerékpár-dob!

Azért írtam, hogy 3 mm, mert ez a középméret. ( Pl. a tehergépkocsiknál annó a 4 mm betét selejt volt. Mostanáben már nem tudom, nagyon régen nem szagoltam tgk műhely felé...)

« Utoljára szerkesztve: 2008.09.07 09:39:18 írta Trotter66 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #845 Dátum: 2008.09.05 21:00:52 »
Most olvastam a Kaukázus Rallyról, eszembe jutott, hogy egy Tercellel simán el mernék indulni rajta :) A mienkkel is, de valszeg inkább vennék egy összkerekest. Annak a csomitartója is nagyobb.

http://www.hasznaltauto.hu/2356370_toyota_tercel_1986

Ez pl. egész pofás :)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tercel
« Válasz #846 Dátum: 2008.09.05 21:16:46 »
Most olvastam a Kaukázus Rallyról, eszembe jutott, hogy egy Tercellel simán el mernék indulni rajta :) A mienkkel is, de valszeg inkább vennék egy összkerekest. Annak a csomitartója is nagyobb.

http://www.hasznaltauto.hu/2356370_toyota_tercel_1986

Ez pl. egész pofás :)

Ezen is el lehetne vele indulni, sőt ide nem is feltétlenül kéne az összkerekes  :cool2:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #847 Dátum: 2008.09.06 11:09:37 »
AZon agyalok, mi lenne jobb erre a célra, egy hagyományos szívódízel, vagy egy karbis benzines?? Ha a költségeket nézem, akkor a dízel. Én valamivel megbízhatóbbnak tartom a benzinest.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Tercel
« Válasz #848 Dátum: 2008.09.06 21:06:28 »
AZon agyalok, mi lenne jobb erre a célra, egy hagyományos szívódízel, vagy egy karbis benzines?? Ha a költségeket nézem, akkor a dízel. Én valamivel megbízhatóbbnak tartom a benzinest.

imádom ezeket a 4WD terceleket. kettot is ismerek. egy az utcánkban másik a melohelyemnél. hihetetlen 20-25 évesek és elpusztithatatlan. ez a legenda. :clap:
én biztos a karbis benzinest választanám a szivodizel helyett! nekem volt szivodizel corim is sokat szenvedtem vele. akkor megérte mert SKba jártam át 150ért tankolni gázolajat.
ma már ez nincs. egy jo beállitott benzines motor  :clap: :wub:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #849 Dátum: 2008.09.07 11:08:28 »
És ki milyen alkatrészt vinne magával az útra? :)
Én vinnék vagy 2 levegőszűrőt, kerékcsapágykészletet(legalább 1 első és hátsó), ablaktörlőlapátot is egy párat, gömbfejeket, gyertyákat, vezetékeket, lehet nem ártana 1 komplett elosztó sem, szelepfedél-tömítés, vízpumpa, vízcsövek. Talán olajszivattyú sem ártana. Meg vagy 2 kereket :) Benzinszűrők. Vízhűtőt azért nem vinnék, inkább vinnék valami tömítőcuccot. Ja, kuplungbowdent is mindenképp vinnék :) Főfékhenger? Ja, ékszíjat is vinnék, meg vezérműszíjat. Ja, meg egy generátor sem ártana sztem. ***, venni kéne egy másik autót bontásra bagóért :)
Nektek nem mozgatja a fantáziátokat egy ilyen túra?? :)

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Tercel
« Válasz #850 Dátum: 2008.09.07 12:57:01 »
nem akarok nagyképü lenni de én alig vinnék vmit. vizet , olajat, gyertyát+jó potkekeket
attol fugg milyen szar az út.
én igy ahogy van a kocsim el is indulnék holnap. ami lesz , lesz. pedig eléggé "mivanha" tipus vagyok :wacko:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #851 Dátum: 2008.09.07 14:14:08 »
Amúgy komolyan foglakoztat a gondlat, hogy 1-2-3 év múlva indulok ezen a rallyn, persze a túra részében, nem a verseny :)
És pedig a TErcelünkkel :) Most nem azért hogy bizonygassam hogy hú de ***a gép, csak látni akarom a Kaukázust, szervezett keretek közt mehetek így, és a Tercelben megbízom, mert primitív strapabíró jószág. Tetőboxot kell rá szerezni azt helo. PErsze szívesebben mennék 4wd-sel, mert annak a csomija is nagyobb, de ezért nem vennék külön autót. Így sem olcsó maga a túra.
Na persze nem egyedül :)

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Tercel
« Válasz #852 Dátum: 2008.09.07 16:17:06 »
Barátom, ha legényember lennék elmennék Veled. még oroszul is tudok egy keveset :winkiss:
szeretem , és járok is rallyra itthon , tvben meg WRC, IRC, tereprali stb. bár szponzor kéne  :innocent:
de a bamako nekem szimpibb a tengerpart miatt.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

S.Zola

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 321
Re: Tercel
« Válasz #853 Dátum: 2008.09.07 17:05:16 »
Barátom, ha legényember lennék elmennék Veled. még oroszul is tudok egy keveset :winkiss:
szeretem , és járok is rallyra itthon , tvben meg WRC, IRC, tereprali stb. bár szponzor kéne  :innocent:
de a bamako nekem szimpibb a tengerpart miatt.

Én mint mondtam, nem a rallyn indulnék, hanem a túrán. A rally sokkal drágább. Tehát itt igazából nem versenyre kell gondolni :)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tercel
« Válasz #854 Dátum: 2008.09.07 19:50:36 »
AZon agyalok, mi lenne jobb erre a célra, egy hagyományos szívódízel, vagy egy karbis benzines?? Ha a költségeket nézem, akkor a dízel. Én valamivel megbízhatóbbnak tartom a benzinest.

Típusa válogatja. Merci esetében pl. nem kérdés, hogy dízel. Mondjuk egy 123-as. Az nem áll meg, amíg van olaj a karterjében, víz a hűtőjében és kap üzemanyagot. Olvastam egy cikket erről a rallyeról a Youngtimer Specialban - ott a szervezők ki is emelték, hogy a régi dízel Mercik általában simán ledarálják a távot. A másik, amit külön megemlítettek mint problémamentes résztvevőt - a kocka Lada  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )