Kedves Car-társak!
Régen jártam itt a fórumon....
Sajnos megesett velünk egy pirosfelkiáltójeles csúfság. Hála az égnek feleségem nem volt tőlem messze, nálam meg volt egy OBDII-es kütyő. Kiolvasom a hibakódot: P0a80. Fellapozom a nagy álmos könyvet (google), hát nem jelent jót, amelyik úgy kezdődik, hogy traction battery... Volt olyan mázlim, hogy még a hybrid garancia pont érvényes (2007-es a gépsas, és 200.000 km), gondoltam kipróbálom. Egyébként nagyon korrektek voltak: 25 percen belül ott volt a tréler (ment volna magától, de nem akartam kockáztatni), eldobták a kedvenc Toyota szervizembe, ahonnan felhívtak, hogy fogadták és holnap ránéznek. Telefonba nagyon szűkszavúak voltak, annyit mondtak, hogy kap egy új nagy akksit gariba.
Egyedüli fájó pontja a történetnek az volt, hogy egy hétig tartott az operáció, addig nélkülözni lelett a csapatszállítót. Mikor érte mentem kiakarták velem fizetni 600 pár ezret, de hát garis volt, így más fizette.
Kiderült, hogy az egyik cella feszültsége alacsonyabb volt a többinél és ez okozta a problémát. A szervíz nem kínlódik cellacserével, így elvileg egy tök új nagy akksit tettek be. Istenke tartsa meg a jó szokásukat, márakinek garanciális a gépe.
A kérdésem annyi lenne, ha ezt magánba kellett volna elintézni (gari nélkül és nyilván nem hivatalos szervíz), az úgy mennyibe fájt volna? Hátha valakinek van tapasztalata.
Köszi, üdv.